קשה אך לגמרי אפשרי: כך תיפטרו מעור עודף
מדובר על תופעה המטרידה מיליוני נשים וגברים בכל רחבי העולם, והיכולת להתמודד איתה או להעלים אותה היא מורכבת במיוחד. אך יש גם חדשות טובות - זה בהחלט אפשרי, אם רק יודעים איך לעשות זאת, ומתמידים

עור רפוי באזורים מסוימים בגוף הינה תופעה נפוצה במיוחד, כאשר אולי המקום הבולט ביותר הוא החלק העליון של הידיים שלנו. אותה תופעה נגרמת פעמים רבות כתוצאה משינויים הורמונלים, ירידה ועלייה במשקל, גנטיקה, וכמובן, הריון. אגב, גם דיכאון, לחץ, ועישון, לא בדיוק תורמים לכל הסיפור. 

אז מה עושים, וכיצד ניתן לנסות ולהילחם בתופעה? 

1. דיו, גלי הלם ואולטרסאונד

בדלדול עור אפשר לטפל בכמה פתרונות טכנולוגיים כגון גלי רדיו, גלי הלם ואולטרסאונד, המשקמים ובונים את סיבי הקולגן. שילוב הטכנולוגיות מחזק את סיבי הקולגן והאלסטין – הסיבים אשר אחראיים על מתח העור. התוצאה היא עור מתוח ומוצק יותר, המקנה לזרועות מראה חלק וצעיר. כמובן שיש צורך באבחון מדויק של המקרה, ולהבין כי טיפול זה אכן יכול להתאים. בנוסף, כדי לראות תוצאות יפות ומהירות יותר רצוי מאוד לעבוד גם בבית. 

2. אימוני כושר ייעודיים ותזונה מאוזנת

צטברות שומן באזור היד האחורית ומיעוט בפעילות מאומצת של האזור יוצרים מראה לא אסתטי לזרוע. כמו כל שריר בגוף, גם שריר זה הולך ומדלדל עם השנים, ולכן חשוב לחזק ולעצב אותו בדיוק כמו את הירכיים, הבטן והישבן. כדי לחטב את הזרועות יש לעשות יותר אירובי, לאכול מאוזן, להוסיף תרגילי כוח שמחזקים את כל הגוף ולשלב תרגילי כוח ספציפיים לחיטוב היד האחורית.  

3. התערבות כירורגית

מי שסובל מעודף משקל גדול וירד הרבה במשקל סביר להניח שיצטרך התערבות אסתטית על מנת להשיג את המראה המיטבי. כמובן שהכל תלוי בגיל בו התרחשה הירידה. כלומר, ככל שהירידה התרחשה בגיל צעיר יותר, קיים סיכוי טוב יותר להגיע לתוצאה הרצויה רק באמצעות תזונה נכונה ופעילות גופנית מותאמת. 

YOU MIGHT ALSO LIKE