בול לקיץ: שלוש אבקות סופר פוד שישדרגו את השייקים שלכם
האחת מסייעת לעיכול תקין, השנייה תורמת לאיזון רמת הסוכר בדם, והשלישית מפחיתה דלקתיות בגוף ומחזקת את מערכת החיסון. לוקומה, מסקיט וסיב האינולין הן כולן אבקות המבוססות על סופר פוד והן התוספת המושלמת הבאה לשייק הבוקר שלכם

לפתוח את הבוקר עם שייק זו אפשרות נהדרת, בטח לימי הקיץ החמים. אך מה שחשוב הוא מה אתם שמים בפנים. עם החומרים ומוצרי הגלם הנכונים, תוכלו להפוך את השייק שלכם לארוחה מלאה, בריאה, מאוזנת, וטובה. 

לוקומה

אבקת הלוקומה מכונה כך מכיוון שמקורה בפרי של עץ הגדל בדרום אמריקה. היא תורמת לאיזון רמות הסוכר בדם, זאת על אף היותה מתוקה. כמו כן, תכולת הסיבים בה הופכת אותה לבעלת ערך גליקמי נמוך. בנוסף, היא מכילה אנזים מיוחד המונע את פירוק הפחמימות לסוכר פשוט. מה עוד? היא מסייעת לתפקוד תקין של מערכת העיכול ומונעת עצירות, מפחיתה תהליכים דלקתיים וסרטניים בגוף, עשירה בנוגדי חמצון הנלחמים ברדיקלים חופשיים הגורמים לתהליכי דלקת בתאי הגוף. הלוקומה משתלבת נפלא בקינוחים, גלידות, שייקים, דייסות ומשקאות. 

מסקיט 

מקורה של אבקת המסקיט בעץ הגדל גם הוא בדרום אמריקה. מהפרי עצמו מפיקים את האבקה, שמזכירה טעם קרמלי.

אבקה זו מפחיתה דלקתיות בגוף, הודות לחומצת השומן אומגה 3 שבה, היא מסייעת לתפקודי המוח ובריאות הלב, משפרת הזיכרון והריכוז, ומתגברת את מערכת החיסון. בנוסף, המסקיט מכילה אבץ, המסייע לחיזוק מערכת החיסון ושגשוג חיידקי המעיים הטובים החיוניים למערכת חיסון חזקה.

ואם כל זה לא מספיק, היא גם תורמת לחיזוק העצמות, זאת בעקבות כמויות גבוהות של סידן, מגנזיום, נחושת וברזל שהיא מכילה.  

אינולין  

מדובר בסיב שמקורו בצמחים רבים, כמו ארטישוק, בננות, עולש, בצל, שום, שיבולת שועל, כרישה ועוד. אבקה זו מסייעת לעיכול תקין על ידי פינוי מהיר ויעיל של הפסולת מהגוף. בנוסף, סיב זה משמש מצע טוב להתרבות חיידקי המעיים הטובים החיוניים למערכת עיכול מאוזנת.

כמו כן, אינולין תומך בשמירה על משקל תקין וגורם לתחושת שובע לזמן ממושך יותר, מסייע באיזון רמות הסוכר בדם, מחזק את העצמות ואת השרירים, ועוד.  



YOU MIGHT ALSO LIKE