כוכב ״בחזרה לעתיד״ מדבר על השלכות הפרקינסון: ״אני לא יכול לקחת כל תפקיד״
השחקן ההוליוודי מייקל ג׳יי פוקס, המתמודד בשנים האחרונים עם המחלה, חשף לראשונה כי לאחרונה הוא נאלץ לסרב לתפקידים הכוללים טקסט רב מדי, זאת בעקבות הדרדרות במצבו. ״אני פשוט לא יכול לזכור הרבה שורות, זה כבר לא כמו שהיה״, הסביר

השחקן מייקל ג׳יי פוקס, אותו אנו מכירים בעיקר תפקידו בסרט ״חזרה לעתיד״ מתמודד בשנים האחורונת עם מחלת הפרקינסון, וכעת הוא מסביר כי בעקבות הדרדרות במצבו הוא נאלץ לסרב ללא מעט תפקידים. הסיבה? שורות ארוכות מדי. 

״אני פשוט כבר לא מסוגל לעשות את זה. הזיכרון שלי נחלש״, אמר פוקס. בעוד כשבוע, יחגוג השחקן את יום הולדתו ה-61, כאשר בשנתיים האחרונות הוא לגמרי עושה קאמבק ושיחק בכמה סדרות נהדרות, ביניהן הסדרה ״האישה הטובה״, שם גילם את דמותו הבלתי נשכחת של עורך דין נבזי.

״יש לא מעט מקרים בחודשים האחרונים שאני פשוט לא מצליח לזכור את השורות, יש לי בלקאאוט, זה המצב. אני לא יכול לזכור חמישה עמודים של דיאלוג. אז במקום זה אני הולכת לטייל בחוף הים״, סיכם בשעשוע פוקס. כזכור, זוהי אינה הפעם הראשונה שהשחקן מדבר על ההתמודדות עם פרקינסון.

לפני שנתיים פרסם פוקס ספר זיכרונות בו כתב כי החליט להיכנס לשנת פנסיה, והוא פורש ממשחק לעת עתה. ״אני עוד לא יודע מה יביא עימו העתיד, אבל אם זה אומר שזה הסיום של קריירת המשחק שלי, אז כך יהיה״, כתב בזמנו. 



YOU MIGHT ALSO LIKE