"הרוצח כתב על הרובה את שמה של אישה לבנה שנהרגה בפיגוע-דריסה בו גזען שחור דרס למוות כ-6 לבנים במצעד חג המולד"
תגלית מזעזעת מעידה על חוש צדק מעוות לחלוטין של הרוצח בבאפלו אשר כתב את שמה של וירג'יניה סורונסון בצירוף האות N, היורה ממשיך לכפור באישומים - בניו יורק אין עונש מוות, אך הרשויות הפדרליות עשויות לתבוע עונש זה דרך בתי המשפט הפדרליים

הנער מלא השנאה שירה למוות בעשרה אנשים בסופרמרקט בעיר באפלו, שירבט את שמה של אישה שנהרגה באירוע דריסה שבו נהג שחור רצח מספר אזרחים לבנים בוויסקונסין בראשית השנה - והוסיף, "הנה הפיצויים שלכם", על פי מקורות ודיווחים של רשויות אכיפת החוק בארה"ב.

התמונות של הרובה ששימש את פייטון ג'נדרון, בן ה-18, הופיעו ככאלה שנראה כמציגות את השם של וירג'יניה סורנסון, כמו גם את זה של קורבן אחר, על הקנה שלו, דיווח ה"דיילי ביסט".

ג'נדרון הוסיף את המילה N ו"הנה הפיצויים שלך" על הנשק.

הצעיר המאמין בעליונות לבנה תקף כזכור שכונה שחורה בעיקרה וירה ב-13 בני אדם, מתוכם כ-11 שחורים, כך מסרו גורמים רשמיים.

היה זה את שמה של סורנסון, אישה לבנה בת 79, שהייתה אחת משישה בני אדם שנרצחו במהלך מצעד חג המולד בווקישה, וויסקונסין, בשנה שעברה.

האירוע הטראגי שהסעיר את ארה"ב לפני קרוב לחצי שנה החל כשגבר שחור חרש עם רכב השטח שלו את קהל החוגגים הלבנים במצעד החגיגי בעיירה הקטנה.

הרוצח החשוד דארל אדוארד ברוקס תמך בתקיפת לבנים ברשתות החברתיות לפני שביצע את הזוועה, והיה גם אנטישמי.

הרשויות אמרו שלפני הטבח שג'נדרון ביצע אמש, הנער כתב/העתיק, מניפסט בן 180 עמודים המתמקד בתיאוריית "ההחלפה הגדולה" שטוענת שמהגרים מובאים בכוונה לאמריקה כדי לשנות את מרקם האוכלוסייה ולהטות את תוצאות הבחירות.

ג'נדרון, שביצע את הטבח בסופרמרקט "טופס פרנדלי" בשבת אחר הצהריים, כפר אמש בשעות הליל בבית המשפט באישומי הרצח.

במקביל הוא פירסם שורה של אמירות אנטישמיות קיצוניות ערב מעשה הטבח, תוךש הוא טוען כי היהודים מנסים להשתלט על העולם באמצעות דחיפת ההחלפה של האוכלוסייה הלבנה באוכלוסייה צבעונית שאותם היהודים אמורים לנהל.

הרשויות כינו אותו מתבודד שהפך לקיצוני באינטרנט במהלך הימים הראשונים של המגיפה.

הרשויות הפדרליות רמזו כי יבקשו את עונש המוות, אף כי זה הוצא מחוץ לחוק במדינת ניו יורק.

YOU MIGHT ALSO LIKE