היעלמותה של מדלן מקאן: ייתכן והיא נהרגה לאחר שנחטפה ונמכרה לארגון הסוחר בילדים
כיוון החקירה הנוכחי, אותו אישר התובע הראשי לערוץ חדשות, תואם טענה מלפני חמש שנים לפיה הילדה הבריטית בת ה-3 "נחטפה לפי הזמנה"

תובע גרמני שחקר את היעלמותה של מדלן מקאן מאתר הנופש בפורטוגל לפני 15 שנים, אמר כי ייתכן והילדה הבריטית נהרגה לאחר שנחטפה ונמכרה לארגון הסוחר בילדים. 

החשיפה מגיעה השבוע, כאשר התובע הנס כריסטיאן וולטרס התראיין לתוכנית חדשות פורטוגלית. העיתונאית שאלה אותו: "אז, אתה לא מאמין שהיא נמכרה?", והתובע ענה: "אסור לי לדבר על הפרטים האלה", אך הוא לא הכחיש. 

בהמשך הראיון וולטרס נשאל אם חטיפתה ומכירתה של מדלן לארגון פדופילי היא אפשרות אצל החוקרים, ובתגובה, הוא אמר: "אולי זו אפשרות".

זוהי לא הפעם הראשונה שהחוקרים בוחנים את האפשרות שהיעלמותה של מדלן  קורה לסחר, ולפני חמש שנים מפקד בכיר מסקוטלנד, קולין סאטון, הציע שהילדה "נחטפה לפני הזמנה".

כזכור, מדלן הייתה רק בת שלוש כאשר נעלמה ללא עקבות מבית נופש בו בילתה עם הוריה, אשר לא היו בחוץ באותם הרגעים, בפראיה דה לוז שבדרום פורטוגל, במאי 2007. 

כעת, החשוד העיקרי בפרשה הוא האנס והפדופיל המורשע, כריסטיאן ברוקנר בן ה-45 מגרמניה, אשר מרצה עונש מאסר של שבע שנים בכלא גרמני בגין אונס קשישה אמריקאית - באותו אתר אמריקאי ממנו נעלמה מדלן, ובאותה תקופה. 

בראיון לערוץ הפורטוגלי, וולטרס הדגיש שוב כי בן ה-45 הוא החשוד העיקרי. "אני יכול רק לומר שכרגע יש לנו רק אדם חשוד אחד, אין אחר עבורנו שחשוד. אנחנו בטוחים שהוא הרוצח של מדלן מקאן".

כמו כן, רק לפני מספר ימים, התובע וולטרס אמר כי לאחרונה נמצאו "ראיות חדשות ומשמעותיות" נגד ברוקנר, אך הוא לא פירט מהם. עם זאת, המראיין שאל אז את התובע על אמיתות השמועה כי ברכב הקמפינג של החשוד נמצאו פרטים השייכים למדלן, וזאת וולטרס לא שלל: "אני לא רוצה להכחיש את זה. אנחנו בטוחים שהוא הרוצח של מדלן מקאן".

באותו הראיון, התובע הגיש כי ייתכן והפדופיל המורשע לא היה זה שחטף את מדלן מחדרה באתר הנופש, אך החוקרים "כן בטוחים שהוא הרג אותה".

YOU MIGHT ALSO LIKE