הנציגה גרין הפיצה תאוריית קונספירציה אנטישמית - והתנערה מדבריה: "לא היה לי מושג"
לפני 4 שנים, הרפובליקנית טענה לקשר בין שריפות הענק בקליפורניה בשנת 2018 למשפחת רוטשילד. כעת נשאלה על כך ואמרה כי אז לא הבינה בפוליטיקה, והדגישה את תמיכתה בישראל

הנציגה מרג'ורי טיילור גרין ניסתה להגן על עצמה מהאשמה על הפצת תאוריית קונספירציה הזויה, המצביעה על כך שמשפחת רוטשילד, המחזיקה בפירמת בנקאות, היו קשורים לשריפות בקליפורניה ב-2018.

(צילום: AP)

עיתונאי בג'ורג'יה שאל אל גרין לגבי הפוסט שפרסמה בשנת 2018, שם טענה את התאוריה הזו. אלא שהמחוקקת ציינה כי היא לא זוכרת בבירור את מה שכתבה, ואף טענה שבאותה תקופה, בסך הכל לפני 4 שנים, היא לא הבינה מספיק בנושאים אלו.

כמו כן, הרפובליקנית אמרה שהיא לא הייתה מודעת לכך שהתקפות על הרוטשילדים נחשבות לאנטישמיות.

"זה הפוסט שלך, תחת שמך", אמר הכתב לגרין. "את מדברת על משפחת רוטשילד, שנמצאת במרכז הקונספירציות האנטישמיות מאז המאה ה-19". הפוסט של גרין משנת 2018, הציע שהשריפות בקליפורניה לא נבעו משינויי האקלים, אל פרצו בעקבות "לייזר מהחלל", שהוא למעשה מזימה של חברת הבנקים של רוטשילד. 

גרין, שנראית מעט מבולבלת, אמרה: "לא ידעתי את זה. אין לי מושג, אני אומרת לך".  היא המשיכה והתעקשה שכאשר היא כתבה את המילים הללו, היא הייתה בסך הכל "אמריקאית רגילה". 

"מעולם לא הייתי בפוליטיקה. אפילו לא יכולתי להגיד לך את רוב השמות או המשפחות של האנשים בפוליטיקה. לא ידעתי אז את הרקע שלהם", המשיכה המחוקקת מג'ורג'יה. 

העיתונאי הפסיק ללחוץ, אך אמר לה: "ועכשיו, אחרי שאמרתי לך… האנטישמיות נמצאת בעלייה בקצב מדאיג". 

בתגובה, גרין אמרה בעצבים: "אני לגמרי נגד אנטישמיות. אתה מערבב שני דברים ביחד. אתה מאשים אותי במשהו שלא עשיתי, ואז אתה מנסה להאשים אותי באנטישמיות. אתה כזה שקרן. אתה חייב להפסיק", ואז הוסיפה: "אני נוצרייה, ואני תומכת בישראל". 

זו לא הפעם הראשונה ששמה של גרין נקשר לאנטישמיות, בעוד שהיא מתנערת מהאשמות כאלה. רק לפני כחודשיים, גרין השתתפה בכנס שאורגן על ידי פעיל הימין הקיצוני הלאומן, ניקולס ג'יי פואנטס בן ה-23, שסומן כלאומן לבן על ידי הליגה נגד השמצה. בעבר הוא הכחיש את השואה, הגן על התבדלות והפציר בחסידיו להרוג את מחוקקי המדינה. 

באותו אירוע, למשל, הוא אמר: "הם אומרים שוולדימיר פוטין הוא היטלר, והם אומרים שזה דבר לא טוב".

ביקורת רבה הוטחה כלפי גרין על השתתפותה בכנס, אך זו דחתה את הדברים נגדה בטענה שהיא לא הייתה מודעת לדעותיו של פואנטס, ואמרה כי היא אינה נמנית בין אלה שתומכים בעליונות הבלנה.




YOU MIGHT ALSO LIKE