מאסק מטריל את AOC: "אל תתחילי איתי, אני ביישן"
הנציגה הפרוגרסיבית תקפה את המיליארדר ו"בעיית האגו שלו" בגלל שרכש את טוויטר. כמו תמיד, מאסק לועג לכולם ולא נשאר חייב לביקורת המופנית כלפיו

לאחר שרכש את הפלטפורמה החברתית טוויטר, אילון מאסק קיבל הרבה אהדה בעיקר משמרנים - אך ספג ביקורת חריפה מהצד שני. אך כמו תמיד, המיליארדר לא לוקח את מתנגדיו ברצינות, והפעם הוא אף הטריל את אחת הנציגות הפרוגרסיביות.

(צילום: AP)

חברת 'הסקווד' אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, המכונה AOC, תקפה את המהלך העסקי של מאסק וכתבה ביום שישי בחשבון הטוויטר שלה: "נמאס לי מהלחץ הקולקטיבי הנובע מהתפוצצות של פשעי שנאה, שקורים בגלל שאיזה מיליארדר עם בעיית אגו שולט באופן חד צדדי בפלטפורמת תקשורת גדולה ומסית אותה, וזאת בגלל שטאקר קרלסון או פיטר ת'יל לקחו אותו לארוחת ערב וגרמו לו להרגיש מיוחד". 

 אמנם שמו של מאסק לא נזכר בדבריה של AOC, אך קשה להטיל ספק כי היא כיוונה אליו כאשר כתבה "מיליארדר". 

אז אותו מיליארדר לא נשאר חייב, וכתב תגובה לציוץ שלה: "תפסיקי להתחיל איתי, אני ממש ביישן", כאשר הוא מוסיף אימוג'י מסמיק. 

ככל הנראה, התגובה של מאסק מתייחסת לדברים ש-AOC אמרה בעבר, כאשר טענה שאותם רפובליקנים שמבקרים אותה בטוויטר רק רוצים לצאת איתה. 

תחילה, חברת ה'סקווד' ניסתה לשחק באותו מטבע, וכתבה למאסק תגובה: "דיברתי על צוקרברג, אבל בסדר". עם זאת, התגובה שלה נמחקה כעבור דקה.

בסדרת ציוצים אחרת, האיש העשיר בעולם תקף את הפרוגרסיבים, והעניק הצצה נוספת לדעותיו הפוליטיות: "השמאל הקיצוני שונא את כולם - כולל את עצמו!".

לאחר כמה דקות הוא ריטווט את דבריו, והוסיף: "אבל אני גם לא מעריץ שלל הימים הקיצוני. בואו נהיה עם פחות שנאה, ויותר אהבה".

מאוחר יותר באותו היום, המיליארדר הסביר כי היה דמוקרט, אך אינו מרוצה מהאופן שבו המפלגה נראית בימים אלו: "תמכתי מאוד באובמה לנשיאות, אבל המפלגה הדמוקרטית של היום נחטפה על ידי קיצונים".

מלבד AOC, דמוקרטים ופרוגרסיבים רבים התנגדו למהלך של מאסק בו רכש את טוויטר. למשל כתבת MSNBC, ג'וי ריד, הציעה שהמיליארדר יליד דרום אפריקה קנה את הפלטפורמה בגלל שהוא "מתגעגע" לאפרטהייד. 

YOU MIGHT ALSO LIKE