"מאסק השפיל את גייטס - השווה אותו לאימוג'י של גבר בהיריון": התעללות, בריונות או פשוט הציוץ המטורף בהיסטוריה?
מלחמת המיליארדרים בין הגלובליסט האליטיסט ביל גייטס, והפופוליסט האהוב אילון מאסק עולה שלב, לאחר חילופי עקיצות מתמשכות נראה שמאסק "הולך על כל הקופה" עם ציוץ קטלני שלועג לכרס של גיטס הדומה לכאורה לאימוג'י של טראנסג'נדר בהיריון מאסק עושה זאת תוך שהוא מרמז בלעג למדיניות האימוג'ים הלהט"בית של מתחרה נוספת של טסלה - אפל

כולנו ידענו שלאילון מאסק יש איך נאמר בעדינות "ביצים של שור", אבל זה מטורף לחלוטין.

מייסד טסלה התעלל היום בטוויטר בביל גייטס, ופרסם תמונה של איל ההון של מיקרוסופט לצד האימוג'י השנוי במחלוקת של גבר בהריון של אפל, וכתב מעל זה - "למקרה שתצטרך להרוג זקפה".

מאסק, האדם העשיר בעולם ומנכ"ל החברה האמריקאית SpaceX, פרסם את הדבר על רקע זעמם של אנשי טוויטר הכועסים על ההצעה המתמשכת של מאסק לקנות את החברה לאחר שאמר שינקוט עמדה קשוחה התומכת בחופש הביטוי במסגרת החוק. האימוג'י של הגבר בהריון מכוון למען טרנסג'נדרים - כאשר מאסק מבקר את הטרנד שהוא רואה כ''התעוררות יתר''' תוך שהוא מתעקש שוב ושוב שהוא לא נוטף רצון רע כלפי קהילת הלהט"ב.

רבים האשימו אותו שהוא טרנספוב בגלל ציוץ מלגלג בעבר, אבל אחרים אמרו שהוא משב האוויר הצח שהאמריקנים צריכים נגד צנזורה טכנולוגית גדולה.

גייטס, האיש השלישי בעושרו בעולם אחרי מאסק וג'ף בזוס, ביקר מוקדם יותר השנה על מנכ"ל טסלה לאחר שיצרנית הרכב החשמלי הודיעה על החזקה של 1.5 מיליארד דולר בביטקוין. "לאילון יש טונות של כסף והוא מאוד מתוחכם, אז אני לא דואג שהביטקוין שלו יעלה או ירד באקראי", אמר גייטס לבלומברג ביום חמישי. "אני כן חושב שאנשים מתמכרים למטורפים האלה, שאולי אין להם כל כך הרבה כסף, אז אני לא מהמר חזק לגבי ביטקוין. המחשבה הכללית שלי תהיה שאם יש לך פחות כסף מאילון, אתה כנראה צריך להיזהר", אמר.

גייטס גם העלה בעבר הערות על כך שמשאיות חשמליות כמו טסלה אינן בנות קיימא.

בראיון ל-Joe Rogan Experience, מאסק אמר שהוא מאמין שלמייסד מיקרוסופט הייתה פוזיציה גדולה במניות טסלה בשלב מסוים.

״שמעתי שבשלב מסוים הייתה לו פוזיציית שורט גדולה. אני לא יודע אם זה נכון או לא, אבל זה נראה מוזר", אמר מאסק לרוגאן.

"אנשים שאני מכיר שמכירים את המצב די טוב, שאלתי אותם "אתם בטוחים?" והם אמרו "כן, יש לו פוזיציית שורט ענקית על טסלה", זה לא עבד טוב מדי', אמר מאסק.

הציוץ הגיע שעות לאחר שדווח כי מאסק עומד לגבות בונוס של 23 מיליארד דולר לאחר שחברת המכוניות החשמליות טסלה דיווחה על רווחי השיא רבעוניים

מאסק, האדם העשיר שכבר מוערך ב-249 מיליארד דולר אמור כעת לקבל תשלום מניות בונוס לאחר שטסלה רשמה ביום רביעי רווח רבעוני של 3.3 מיליארד דולר. החדשות, בשילוב עם תחזיות לשנה חזקה נוספת של צמיחה בייצור ב-2022, ראו את מניית טסלה בעלייה של 3.2% - למרות צרות שרשרת האספקה ​​המתמשכות.

מאסק כבר מחזיק ב-9.2% מהחברה, ואמר ביום חמישי שיש לו את הכספים הדרושים כדי להציע הצעה עבור השאר.

אבל החברה מתכננת להשיב מלחמה. כדי לעצור השתלטות, מועצת המנהלים של טוויטר מתכננת להפעיל 'גלולת רעל' אם מאסק יקבל יותר מ-15% מהחברה.

רק אפשר לקוות שחופש הביטוי ינצח.

 
YOU MIGHT ALSO LIKE