הטרגדיה במשבר המהגרים: גופת צעירה נמצאה תלויה על החומה לאחר שניסתה לחצות לארה"ב
על פי החקירה הראשונית של הרשויות, תושבת מקסיקו בת 23 ניסתה לעבור את הגדר עד ש"נלכדה", ככל הנראה "למשך זמן משמעותי"

הרשויות חוקרות את מותה של צעירה מקסיקנית בת 23, שנמצאה בעודה תלויה הפוכה על חומת הגבול הדרומי של ארצות הברית.

(צילום: Shutterstock)

על פי משרד השריף של מחוז קוצ'יז, החוקרים מאמינים שהצעירה "נלכדה" בעודה מנסה לחצות את החומה, בנקודה כ-15 ק"מ מנמל הכניסה של דאגלס, של ולהסתנן אל אריזונה באופן בלתי חוקי. 

"על פי הדיווחים, האישה עלתה על ראש חומת הגבול הבינלאומי, וכאשר ניסתה לרדת בצד של ארצות הברית באמצעות רתמה הדומה לזו של סנפלינג, הרגל שלה הסתבכה והיא נלכדה במהופך למשך זמן משמעותי", כך נמסר ממשרד השריף, שלא מסר את זהותה.

דובר המכס ומשמר הגבול, אישר כי הסוכנות עובדת עם הרשויות המקומיות כדי לחקור את המוות של הצעירה, אך לא סיפק תובנות אחרות. "נשתף מידע נוסף ככל שיהיה זמין", אמר. 

השריף מארק דאנלס כתב בהצהרה בעמוד הפייסבוק של משרדו: "תקריות מסוג זה אינן פוליטיות, הן מציאות הומניטרית בה מישהו איבד אדם אהוב בטרגדיה חסרת טעם. עלינו לעשות טוב יותר במציאות פתרונות לאתגרים העומדים בפני הגבול שלנו, ועלינו לעשות זאת מהסיבות הנכונות. ללא קשר לדעות, העובדות הן שצריכות לכוון את ההתקדמות שלנו, ואנו נמשיך לפעול למען מטרה משותפת של בטיחות ואבטחת גבולות".

עם מאות אלפים, ואף מיליונים, של מהגרים המבקשים לחצות את הגבול לארצות הברית, האזור רואה הרבה מקרי מוות. על פי הארגון הבינלאומי להגירה, רק בשנת 2021 נהרגו לפחות 650 בני אדם בניסיון לחצות את הגבול.

YOU MIGHT ALSO LIKE