צעדת הורים נגד דיסני בקליפורניה: "דיי לחינוך הלהט"בי לילדים קטנים"
המאבק נגד האידאולוגיה המגדרית החדשה של חברת וולט-דיסני עולה מדרגה, על רקע זה התכנסו מאות הורים מול משרדי החברה בקליפורניה למחות על מדיניותה החדשה

מאות הורים ופעילים מודאגים התכנסו בשערי מתחם דיסנילנד באנהיים, קליפורניה, ביום רביעי בערב כדי למחות על האג'נדה של חברת וולט דיסני, הכוללת התמקדות בילדים עם אידיאולוגיה של חינוך להטב"י.

דרישות ההורים כללה חרם צרכנים על דיסני והפסקת האינדוקטרינציה המינית של השמאל-הקיצוני שהשתלט על החברה, לילדים צעירים.

המחאה השלווה אורגנה על ידי Hold the Line, קבוצת הפעילים הנוצריים שהובילה את ההפגנה בשבוע שעבר במטה החברה של דיסני בבורבנק.

ביום רביעי הצטרפו אליהם חברי Turning Point USA, העמותה השמרנית בראשות צ'רלי קירק.

אחד המנהיגים, שון פויכט, אמר שהקבוצה אספה כ50,000 חתימות לעצומה בדרישה מדיסני להפסיק לנסות להחדיר לילדים מסרים מיניים.

חברי הקאסט של דיסני התבטאו גם נגד ההתדרדרות החברה. כאמור, בשבוע שעבר, הקבוצה אספה מאות מפגינים מול מטה החברה של דיסני בבורבנק.

כמה מהמפגינים קראו "החרימו את דיסני" בזמן שאישה שהזדהתה כעובדת שמרנית בדיסנילנד דיברה על הקושי לעבוד בחברה כמי שמחזיקה בערכים שמרניים. סרטונים פנימיים שדלפו לאחרונה מראים את מנהיגי דיסני מדברים בכנות על תוכניותיהם לשלב אידיאולוגיה קיצונית של LGBTQ בתוכניות הטלוויזיה והסרטים לילדים. בפגישות החברה, הם דיברו על אימוץ טרנסג'נדריזם והכנסת דמויות "קוויריות" יותר לתוכן של דיסני.

בינתיים מנכ"ל דיסני, בוב צ'אפק, נשבע להמשיך להילחם בחוק זכויות ההורים בחינוך של פלורידה, ואמר שהחברה תפעל לביטול החוק. הוא גם הבטיח להילחם בחקיקה דומה במדינות אחרות שינסו להגן על ילדי בית הספר הצעירים ביותר מפני לימוד אידיאולוגיה מינית ומגדרית.

אבל הפנייה הקשה שמאלה של החברה גורמת לחשש בקרב אמריקאים רגילים.

כפי שדיווחה ברייטברט ניוז, סקר שנערך לאחרונה מצא שיותר מ-68% מהמצביעים בבחירות הכלליות נוטים פחות לעשות עסקים עם דיסני כתוצאה מהמחויבות החדשה של האולפן לאקטיביזם להט"בי.

התגובה היא לא רק בקרב השמרנים. בקרב העצמאים, 73 אחוז אמרו שהם נוטים פחות לעשות עסקים עם דיסני, בעוד שיותר מ-48 אחוז מהדמוקרטים אמרו את אותו הדבר.

YOU MIGHT ALSO LIKE