הבית הלבן מחלק בחינם סמארטפונים למסתננים בלתי חוקיים בגבול הדרומי
בניסיון לעקוב אחריהם וכדי להימנע ממאסר שלהם הבית הלבן מחלק מכשירים ניידים וטאבלטים למהגרים בלתי חוקיים, מדיניות זו זוכה עתה לביקורת קשה בחודים שמרניים ששואלים שאלה פשוטה - "ואם מהגר זורק את הטלפון לפח?"

הבית הלבן הגן ביום רביעי על הרעיון להעניק סמארטפונים למסתננים בלתי חוקיים בטענה שהדבר יסייע להם להיות בקשר עם רשויות ההגירה..

מזכירת העיתונות של הבית הלבן, ג'ן פסקי נראתה נחושה לומר את הדברים האבסורדיים לאחר שכתב פוקס ניוז שאל אותה על התופעה.

 

"אני חושבת שאתה, מכל האנשים, ששואל על הנושא במשך זמן, תכיר בכך שאנו צריכים לקחת צעדים שבהם נוכל לעקוב ולבדוק לגביהם", אמרה האישה שאחראית להגן על הרעיון של גבולות פתוחים.

לטענתה הטלפונים שנותנים למהגרים הבלתי חוקיים הם חלק מאלטרנטיבה להחזקהה במעצר, כשבפועל ברור שמדובר בניסיון להגביר את כמות המצביעים הדמוקרטים.

לפחות 200 אלף מסתננים כרגע נתונים למעקב במכשירים אלה לפי דיווחים, והטלפונים דורשים מהמהגרים להתקשר פעם בשבוע ולשוחח עם רשויות ההגירה.

לטענתה הטאבלטים והטלפונים גם נעזרים בטכנולוגיית זיהוי פנים ו-GPS כחלק ממדיניות ביידן שלא לעצור מהגרים.

כשנשאלה פסקי האם היא אינה מודאגת מאנשים שעלולים פשוט לזרוק את הטלפון לפח, היא השיבה, "האם יש לך תיעוד של אנשים שזרקו את הטלפונים"?...

מאז נכנס ביידן לבית הלבן למעלה מ-2 מיליון מהגרים בלתי חוקיים חדרו לארה"ב, מדובר בכמות אנשים שבמידה ויתנו להם להצביע, עלולה להבטיח למפלגה הדמוקרטית רוב לעוד מספר עשורים.

למרות שהנשיא ביידן זוכה לדירוש אישור נמוך ביותר בקרב הציבור האמריקני (38%), ולמרות שהדמוקרטים מפגרים בסקרים לקראת בחירות האמצע, ייתכן ובקרוב לא יצטרכו לדאוג לכך בשל ייבוא האוכלוסייה החדשה שתוקיר להם תודה על הענקת הסיכוי לחיים באמריקה.

YOU MIGHT ALSO LIKE