דוברת הבית הלבן תעבור לשדר בערוץ חדשות - וטראמפ צוחק: "הם צריכים ג'ינג'ית"
על פי הדיווחים, ג'ן סאקי תעזוב את תפקידה לאחר קצת יותר משנה, ותנחה תוכנית ברשת MSNBC. בתגובה לפרסומים, הנשיא לשעבר הביע הערות מזלזלות

מזכירת העיתונות של הבית הלבן, ג'ן סאקי, תעזוב את תפקידה בשבועות הקרובים ותעבור לשדר ברשת MSNBC - כך דווח ביום שישי.

השמועות על פרישתה של סאקי מהבית הלבן רצות בשבועות האחרונים, אך הדבר עדיין לא אושר באופן רשמי. הדיווחים מכוונים לחודש מאי הקרוב, ועל פי הפרסום ב'אקסיוס', היא תארח את תוכנית Peacock. 

היא נעדרה בשבוע האחרון מאחר שנדבקה בקורונה, וביום שישי חזרה. אז, בתדרוך עם עיתונאים, היא נשאלה על התפטרותה ואמרה שאין לה "שום דבר לאשר" לגבי התוכניות העתידיות שלה. "אתה לא יכול להיפטר ממני עדיין… אני ממשיכה להתמקד בלדבר בשם הנשיא".

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ התייחס לפרסומים על עזיבתה של סאקי, ובעצרת שערך ביום שבת במישגין הוא התייחס אליה בזלזול, כאשר כינה אותה "האישה עם השיער האדום היפה". 

"אתם יודעים שהיא הולכת ל-MSNBC. הם צריכים ג'ינג'ית. אין להם ג'ינג'ית שם, אז הם צריכים", אמר בציניות. 

הצטרפותה של סאקי לרשת החדשות אל תהיה יוצאת דופן, שכן רוב מזכירי העיתונות של הבית הלבן, במהלך שני העשורים האחרונים, עברו לעבוד בסוכנות חדשות לאחר שעזבו את תפקידם. 

שאלות אתיות עלו בעניין, אם זה מוסרי לעבור מעבודה ממשלתית לתקשורתית תוך זמן כה קצר. בתגובה, היא ענתה: "תמיד הייתי מעבר לדרישות אתיות וחוקיות מחמירות של ממשל ביידן, ואני לוקחת את זה ברצינות רבה. קיבלתי ייעוץ אתי קפדני, כולל בכל הקשור לתעסוקה עתידית".

עם זאת, הדוברת אמרה זמן רב כי תפקידה כדוברת בבית הלבן הוא זמני, ואמרה בעבר כי היא חרגה מהזמן בו היא תכננה לכהן. 

סאקי התייחסה לעניין בחודש נובמבר האחרון בראיון ל'פוליטיקו', אז אמרה: "יש ל שני ילדים קטנים. אני חושבת שהעבודה כרגע היא כבוד של כל החיים - לעבוד עבור הנשיא הזה ברגע הזה בהיסטוריה - אבל אני מאמינה בלהרים אנשים ולראות פרצופים וקולות חדשים, שזה גם חלק חשוב מהתפקיד שלי".

YOU MIGHT ALSO LIKE