הסיבה לכך שאילון מאסק שינה את שמו בטוויטר – והקשר לוולדימיר פוטין
מנכ"ל טסלה קרא תיגר על הנשיא הרוסי, "אחד על אחד". בתגובה, מנהיג 'צ'צ'ניה שלח לו הודעה ארוכה, בה הוא מבזה את יכולותיו ומכנה אותו בשם גנאי – אותו מאסק אימץ

מנכ"ל טסלה ומייסד SpaceX, אילון מאסק, ממשיך להיות מעורב במלחמה של רוסיה באוקראינה. הפעם, הוא קרא תיגר על הנשיא הרוסי, הסתבך עם מנהיג צ'צ'ניה – ושינה את שמו בחשבון הטוויטר שלו.

(צילום: AP, Shutterstock)

ביום שני האחרון, מאסק בן ה-50 פרסם ציוץ ובו קרא לנשיא רוסיה בן ה-69, להילחם נגדו על אוקראינה. "אני מאתגר בזאת את ולדימיר פוטין לקרב אחד על אחד", פרסם מאסק, תוך כתיבת שמו של פוטין ברוסית. "ההימור הוא אוקראינה", הוסיף, וכתב את שם המדינה באוקראינית.

מנהיג רפובליקת צ'צ'ניה, רמזן קדירוב – כמו בן חסותו של פוטין, לא פספס את ההזדמנות להגיב בבוז לדבריו של מאסק, ושלח לו הודעה ברוסית – אותה מאסק תרגם ופרסם לעשרות מיליוני עוקביו בטוויטר.

"אילון מאסק, הנה עצה: אל תשווה את הכוח שלך לזה של פוטין. אתם לחלוטין לא באותה ליגה", כתב קדירוב, ששיבח את גדולתו את פוטין. "ולדימיר ייראה לא ספורטיבי כאשר הוא יכסח לך את הצורה".

מנהיג צ'צ'ניה, שזוהי מדינה מוסלמית הידועה בעינויים והרג הומוסקסואלים, המשיך להתבדח על האיש העשיר בעולם: "תצטרך לנפח את השירים האלה כדי להפוך מאילונה (הנשית) לאילון האכזרי שאתה צריך להיות".

אז, קדירוב הציע למאסק לאמן אותו, שזה כולל אימון בנשק חם באוניברסיטת הכוחות המיוחדים של רוסיה, נסיעה למועדון הקרב 'אחמט' כדי "להתאמן בלחטוף אגרוף", וביקור בחברת שידורי הטלוויזיה והרדיו הממלכתי של צ'צ'ניה, כדי ללמוד את מה שקדירוב כינה "שיטות אמריקאיות של 'יחסי ציבור לשחורים", "שילמד אותך איך לנהל חשבון רשת חברתית".

המנהיג סיים את דבריו וכתב: "אתה תחזור מהרפובליקה הצ'צ'נית אדם אחר לחלוטין, אילונה. כלומר, אילון".

מאסק לא נראה מאוים מהדברים של מנהיג צ'צ'ניה, וכאמור פרסם את ההודעה הזו ל-78 מיליון העוקבים שלו. ואז, שינה את שמו בטוויטר ל'אילונה'.

אז מנכ"ל טסלה מתח עוד יותר את הגבול וכתב: "תודה על ההצעה, אבל אימון מצוין כזה ייתן לי יתרון גדול מדי. אם הוא מפחד להילחם, אסכים להשתמש רק ביד שמאל, ואני אפילו לא שמאלי", וחתם: "אילונה".

קדירוב ירש את תפקיד ראש הרפובליקה מאביו, שנרצח. ארגון זכויות האדם 'וואטצ'' האשים אותו בפשעים נגד האנושות, כולל חטיפה, עיוניים, התנקשויות ורדיפה של הומוסקסואלים. אך בן ה-45 מכחיש את הדברים.

YOU MIGHT ALSO LIKE