פלורידה תהפוך למדינה הראשונה שתמליץ נגד חיסוני קורונה עבור ילדים בריאים
המנתח הכללי הכריז על הצעד, אשר סותר את הנחיות ה-CDC, והסביר כי קשה לדעת בוודאות מהי תועלת החיסונים עבור צעירים בני 5 עד 7. הבית הלבן: "מטריד מאוד"

פלורידה תהפוך למדינה הראשונה בארצות הברית שבאופן רשמי תמליץ נגד חיסוני קורונה עבור ילדים בריאים. בתגובה, מזכירת העיתונות של הבית הלבן אמרה כי הדבר "מטריד מאוד".

המנתח הכללי ג'וזף לדאפו והמושל רון דה-סנטיס 

המנתח הכללי של פלורידה, ג'וזף לדאפו, הודיע על המהלך – אשר למעשה יתנגד להנחיות שהוצאו על ידי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, ה-CDC, לפיהן יש לחסן את כל הילדים בגילי 5 עד 7.

"משרד הבריאות של פלורידה הולך להיות הראשון להמליץ באופן רשמי נגד חיסוני קורונה לילדים בריאים", אמר לדאפו, שלא ציין מתי מחלקת הבריאות של המדינה תפרסם רשמית את ההנחיות.

לדאפו הכריז על המהלך באירוע שערך מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, שכותרו "המסך נסגר על תיאטרון הקוביד".

המנתח הכללי וחברי הפאנל האחרים, הציעו כי החיסון מעניק לילדים הגנה מוגבלת מפני הקורונה, זאת בניגוד לדעה של ה-CDC. "אנחנו סוג של מגרדים בתחתית החבית, במיוחד עם ילדים בריאים, במונחים של היכולת לכמת בדיוק או בביטחון את פוטנציאל התועלת", אמר לדאפו.

בתום דבריו של לדאפו, המושל דה-סנטיס אמר: "יש חוסר אמון בממסד הרפואי וב-CDC, והפוליטיזציה של המוסדות האלה, וזה לא מבשר טובות עבורנו, כחברה". עוד אמר כי הוא ראה "רתיעה מנתונים ממשיים אם הם מתנגשים עם הנרטיב".

"ואז, באמת, כישלון בשקלול עלויות ותועלות, בין אם זה סגרים, סגירת בתי ספר, ובין אם זה ילד בריא בן שבע שצריך לקבל את החיסון נגד הקורונה", הוסיף המושל.

ג'ן סאקי, מזכירת העיתונות של הבית הלבן, נשאלה במסיבת עיתונאים על הצעד של פלורידה, וענתה כי הדבר "מטריד מאוד".

"תנו לי ציין שאנחנו מכירים את המדע", אמרה סאקי. "אנחנו יודעים את הנתונים, מה עובד ומה הם הצעדים היעילים ביותר בהגנה על אנשים ממגוון גילים, מפני אשפוז ואף מוות. ה-FDA וה-CDC כבר שקלו את עניין הבטיחות והיעילות של חיסוני הקורונה עבור בני 5 ומעלה".

"זה מטריד מאוד שיש פוליטיקאים שבונים תיאוריות קונספירציה, ומטילים ספק בחיסונים כאשר זה הכלי הטוב ביותר שלנו נגד הנגיף, והכלי הטוב ביותר למנוע מבני נוער להתאשפז", הוסיפה.

YOU MIGHT ALSO LIKE