דיסני מיישרת קו עם רשויות הבריאות: חובת המסכות בוטלה בפארקי השעשועים בדרום קליפורניה
כבר ביום חמישי הקרוב יתאפשר לאורחים מחוסנים להסתובב בשני פארקי השעשועים - דיסנילנד וההרפתקה הקליפורנית של דיסני - ללא מסכות. לעומת זאת, בני שנתיים ומעלה שאינם מחוסנים ייאלצו להמשיך להשתמש במסכות עד להודעה חדשה

חובת המסכות בחללים סגורים תבוטל בשני פארקי שעשועים פופולריים בדרום קליפורניה - 'דיסנילנד' ו-'ההרפתקה הקליפורנית של דיסני' - וזאת על רקע החלטת רשויות הבריאות במדינה לבטל את המדיניות.

אילוסטרציה (צילום: רויטרס)

כזכור, חובת המסכות בחללים סגורים תבוטל עבור תושבים מחוסנים החל מיום רביעי ה-16 בפברואר. בהתאם לכך, דיסני הודיעה שחובת המסכות תבוטל בשתי האטרקציות למחרת, ביום חמישי ה-17 בפברואר.

אי לכך, החל מיום חמישי חובת המסכות תחול רק על בני שנתיים ומעלה שאינם מחוסנים 'באופן מלא'. עם זאת, בדיסני ציינו שישנם אזורים מסוימים בתוך פארקי השעשועים שבהם המבקרים בכל זאת עלולים להידרש לחבוש מסכות:

"חובת עטיית המסכות קיימת עבור כלל האורחים, ללא קשר לשאלת החיסונים, בשאטלים שעוברים בין הפארקים וחללים סגורים נוספים", אמרו בדיסני.

כזכור, שני פארקי השעשועים - 'דיסנילנד' ו-'ההרפתקה הקליפורנית של דיסני' - נסגרו במרץ 2020 בעקבות פרוץ המשבר העולמי. רק לקראת סוף חודש אפריל 2021 התאפשר לפתוח את הפארקים מחדש, עם מגבלות רבות. ככל הנראה, סגירה ממושכת זו הובילה לכך שדיסני העלתה את מחירי הכרטיסים לשני הפארקים.

YOU MIGHT ALSO LIKE