הלם במשרד החינוך בניו יורק: מורה נעצר בחשד שהתקין מצלמה נסתרת בשירותים בבית הספר
ימים ספורים לאחר שחקירת הפרשה החלה, הבוקר רשויות החוק עצרו את המורה החשוד, פטריק מורגן בן ה-57, ובמקביל פשטו על ביתו והחרימו את מחשבו האישי. מדו"ח האירוע עולה כי המצלמה הותקנה בשירותים של המורים, ועל כן תלמידים לא צולמו

מורה בחטיבת ביניים במדינת ניו יורק נעצר היום (שני) בחשד שהתקין מצלמה נסתרת בחדר שירותים בבית הספר, כך על פי הודעת המשטרה.

החשוד, פטריק מורגן בן ה-57 (צילום: משטרת קולוני)

הפרשה החלה ביום שישי האחרון כאשר אחד מעובדי חטיבת הביניים "סאנד קריק" בעיירה קולוני (Colonie) - מצפון לבירת ניו יורק אולבני - פנה למשטרה וסיפר שמצא מצלמה נסתרת בחדר שירותים משותפים שבו משתמשים מורים, מורות ושאר עובדי בית הספר.

במשטרת קולוני החלו לחקור את הטענות ומצאו את המצלמה, שנראית כמו מטען לטלפון נייד. בכרטיס הזיכרון שנמצא בתוך המצלמה אותרו מאות תמונות וסרטונים של מורים ומורות מבית הספר במצבי עירום שונים. עם זאת, במשטרה ציינו כי עד כה לא נמצאו ראיות המצביעות על כך שתלמידי בית הספר צולמו בשירותים.

לאחר שבחנו את הראיות, בלשי המשטרה עצרו את המורה החשוד, פטריק מורגן בן ה-57, מחנך של כיתה ה' בעל 27 שנות ותק בהוראה.

במקביל למעצרו, רשויות החוק פשטו על ביתו של המורה והחרימו מחשבים ניידים וציוד נוסף, וזאת מתוך המטרה לגלות האם יש תמונות וסרטונים נוספים שצולמו בעזרת המצלמה הנסתרת, והאם מורגן הפיץ את התיעוד באינטרנט.

במשטרת קולוני אף הדגישו כי ביצעו סריקה יסודית בבית הספר על מנת לוודא שאין מצלמות נסתרות נוספות.

YOU MIGHT ALSO LIKE