"בריאן לונדרי השאיר אחריו מכתב בו הודה ברצח בת זוגו גבי פטיטו"
ב-FBI הודיעו רשמית כי הוחלט לסגור את חקירת הפרשה, ובהודעה שפורסמה הבוקר נחשף שבמחברת שאותרה בסמוך לגופתו של לונדרי נמצאה מחברת ובה "מכתבים שבהם לקח אחריות על מותה של הגברת פטיטו"

בריאן לונדרי הודה ברצח בת זוגו גבי פטיטו במכתבים שהשאיר במחברת שנמצאה בסמוך לגופתו, כך נחשף מוקדם יותר היום (שישי) ע"י משרד ה-FBI בדנבר.

גבי פטיטו ובריאן לונדרי (צילום מתוך אינסטגרם)

ב-FBI הסבירו שהוחלט לסגור את חקירת הפרשה - הרצח של פטיטו והתאבדותו של לונדרי, שעד מותו הוגדר רק כ"מבוקש לחקירה".

בהודעה שפורסמה ע"י מייקל שניידר, מנהל משרד ה-FBI בקולורדו, נמסר ש"כל כיווני החקירה ההגיוניים נבדקו, והחקירה לא מצאה אף אדם שמעורב באופן ישיר במותה הטרגי של גבי פטיטו, מלבד בריאן לונדרי".

כזכור, הפרשה הטרגית החלה בחופשת 'קוסט טו קוסט' של בני הזוג, בה הם נסעו ברחבי ארה"ב ברכב מסחרי. קרובי משפחתה של פטיטו סיפרו שהיו עמה בקשר עד סוף חודש אוגוסט, בעת שהיא ולונדרי ביקרו בפארק הלאומי גרנד טיטון (Grand Teton National Park) בצפון-מערב מדינת ויומינג, לא רחוק מהפארק הלאומי ילוסטון.

לאחר יותר משבועיים של חיפושים, גופתה של פטיטו אותרה ב-19 בספטמבר באזור הפארק הלאומי. כשבוע לאחר מכן פורסם דו"ח הנתיחה שלאחר המוות שקבע שפטיטו מתה כתוצאה מחניקה. בנוסף, הנתיחה חשפה שפטיטו מתה לפחות 3 שבועות לפני שגופתה אותרה (בין ה-21 ל-28 באוגוסט).

לאורך הפרשה בריאן לונדרי היה החשוד היחיד - תחילה בהיעלמותה של פטיטו ובהמשך ברציחתה - וב-20 באוקטובר גופתו אותרו בפלורידה לאחר ששם קץ לחייו.

גבריאל "גבי" פטיטו ובן זוגה, בריאן לונדרי (צילום מתוך אינסטגרם)

לאחר מציאת גופתו של לונדרי ולפני שרשויות החוק הודיעו רשמית שאכן מדובר בבן זוגה של פטיטו, דווח כי מחברת ו"מספר פריטים אישיים נוספים" של לונדרי נמצאו בסמוך לגופתו.

בהודעת ה-FBI הבוקר צוין כי אותה מחברת "כללה מכתבים שנכתבו ע"י מר לונדרי, בהם לקח אחריות על מותה של גברת פטיטו".

בני משפחת פטיטו הגיבו לכך ומסרו הודעה באמצעות עורך הדין ריק סטפורד: "משפחתה של גבי מבקשת להודות ל-FBI, בפרט למשרדים בוויומינג, דנבר, ניו יורק וטמפה, וכל גופי אכיפת החוק שסייעו בחקירה. משפחתה אף מבקשת להודות למחלקת לשירותי קורבנות ב-FBI בעקבות הסיוע שקיבלו מאנשיה, שעמדו לצד המשפחה מהרגע הראשון ועזרו לאורך הרגעים הקשים".

YOU MIGHT ALSO LIKE