כשבוע לאחר שנצפתה בפלורידה ללא מסכה: אלכסנדריה אוקסיו-קורטז אומתה לקורונה
ממשרדה של חברת 'הסקווד' נמסר כי היא מתאוששת בביתה, יחד עם הדגשה כי היא קיבלה את זריקת הבוסטר שלה. בשבוע שעבר, AOC תועדה מבלה במיאמי עם בן זוגה ובמסיבת דראג – ללא מסכה

חברת הקונגרס הפרוגרסיבית, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז (AOC), נמצאה חיובית לקורונה והיא מתאוששת בביתה – זאת קצת יותר משבוע לאחר שנצפתה מבלה ללא מסכה בפלורידה.

ממשרדה של חברת 'הסקווד' נמסר: "הנציגה אוקסיו-קורטז קיבלה תוצאת בדיקה חיובית עבור קורונה. היא חווה תסמינים ומתאוששת בבית. היא קיבלה את זריקת הבוסטר שלה בסתיו האחרון, והיא מעודדת את כולם לקבל את החיסון המאיץ שלהם ולפעול לפי כל הנחיות המרכז לבקרת מחלות ומניעתן".

כאמור, AOC אומתה לקורונה קצת יותר משבוע לאחר שהיא תועדה מבלה עם החבר שלה ללא מסכה, בזמן חופשה במיאמי – בעוד שמקרי האומיקרון נמצאים בזינוק חד ברחבי המדינה.  

העובדה שחברת הקונגרס בילתה ללא מסכה, זכתה לביקורת חריפה ברשתות החברתיות, כמו גם מצד מושל פלורידה הרפובליקני רון דה-סנטיס, שנקט עמדה נחרצת נגד חובת המסכות הפדרלית.

הצוות של המושל עקץ את אוקסיו-קורטס בציוץ שפורסם בטוויטר: "ברוכה הבאה לפלורידה, AOC! אנחנו מקווים שאת נהנית מטעם של החופש, כאן במדינת השמש הזורחת, הודות להנהגה של דה-סנטיס".

סגנית המושל, ג'נט נוניז, גם ניצלה את ההזדמנות ותקפה את חברת 'הסקווד': "לנציגה אוקסיו-קורטז מניו יורק בטח שלא אכפת להיות במדינת פלורידה החופשית... ללא מסכה,כמובן".

מזכירת העיתונות לשעבר בבית הלבן, קיילי מק'ניני, ילידת פלורידה, כתבה כי בחירת היעד של AOC לטיול הייתה "מעניינת". "אני מניחה שהיא נהנית מהאוטופיה שוחרת החופש של פלורידה על פני ניו יורק, מוכת המנדטים".

בתגובה לציוץ של הצוות של מושל פלורידה, אוקסיו-קורטז כתבה: "האם המושל דה-סנטיס לא נעדר באופן לא מוסבר במשך בערך שבועיים? אם הוא בסביבה, אשמח לומר שלום. נראה שצוות המדיה החברתית שלו פרסם תמונות ישנות במשך שבועות. בינתיים, אולי אוכל לעזור בארגון מקומי. האנשים די פתוחים כאן".

חילופי ההאשמות נמשכו, ובמסיבת עיתונאים דה-סנטיס לעג ל-AOC: "אילו היה לי דולר על כך פוליטיקאי תומך סגרים, שהחליט לברוח לפלורידה בשנתיים האחרונות – הייתי אדם עשיר למדי".

בפברואר, אשת הקונגרס נזפה בסנאטור מטקסס טד קרוז, כי יצא לחופשה משפחתית בקנקון, בזמן שהמדינה שלו חוותה סערת חורף קטלנית שהותירה 23 הרוגים. אז היא כתבה: "אם הסנאטור קרוז היה מתפטר עוד בינואר, לאחר שעזר להתקוממות אלימה שהרגה כמה אנשים, הוא היה יכול לקחת את החופשה שלו בשלום. תושבי טקסס צריכים להמשיך לדרוש את התפטרותו".

YOU MIGHT ALSO LIKE