טד קרוז רמז כי תומכי טראמפ הם 'טרוריסטים' - התנצל בשידורי חי, אבל טאקר קרלסון לא האמין לו
אנשי הנשיא טראמפ שפרצו לקפיטול ב-2024 הוגדרו כמבצעי פיגוע טרור על ידי הסנאטור השמרני טד קרוז, טאקר קרלסון הזמין אותו לתכנית להסביר את דבריו, אך המנחה לא קנה את דבריו

לאורך כל היום אמש, הסנאטור טד קרוז (R-TX) היה יעד לתגובת-נגד בשל הערות שהשמיע במהלך דיון בוועדת הסנאט על פגמי האבטחה שהתרחשו על פי החשד בקפיטול האמריקאי אשר הובילו למהומה בינואר 6, 2021.

בזמן השימוע בוועדה קרוז אמר בצורה שעוררה מחלוקת כי האירוע הוא "פיגוע טרור אלים".

"אנחנו מתקרבים ליום חגיגי השבוע. וזה יום השנה למתקפת טרור אלימה על הקפיטול, שם ראינו את הגברים והנשים של שירותי אכיפת החוק מפגינים אומץ מדהים ומסכנים את חייהם למען הקפיטול", אמר קרוז. במהלך הופעה ב"טאקר קרלסון הלילה" של ביום חמישי, קרוז קרא להערות הללו שלו "מרושלות" ו"מטומטמות".

"סנטור, תודה רבה שבאת", אמר קרלסון. "יש הרבה אנשים מטומטמים בקונגרס. אתה לא אחד מהם. אני חושב שאתה יותר חכם ממני. ואתה אף פעם לא משתמש במילים ברשלנות. ובכל זאת קראת לזה פיגוע כשבשום הגדרה זה לא היה פיגוע. זה שקר. סיפרת את השקר הזה בכוונה, ואני תוהה למה עשית זאת".

"טוב, טאקר, תודה שהזמנת אותי," ענה קרוז. "כששידרת את הפרק שלך אתמול בלילה, שלחתי לך טקסט זמן קצר לאחר מכן ואמרתי תקשיב, אני רוצה להגיב כי איך שניסחתי את הדברים אתמול, זה היה מרושל, וזה היה מטומטם למען האמת"ץ

קרלסון קטע את הסנאטור האמריקאי של טקסס, והביע את חוסר האמון בדבריו של קרוז.

"אני לא קונה את זה," אמר קרלסון. "אני מכיר אותך הרבה זמן מאז לפני שהלכת לסנאט. היית מתמודד בבית המשפט העליון. אתה לוקח מילים ברצינות כמו כל אדם שכיהן אי פעם בסנאט אני לא מאמין שהשתמשת בזה בטעות. אני פשוט לא".

קרוז טען שוב ושוב שההערות היו "בחירת מילים גרועה".

עם זאת, קרלסון המשיך לומר שהוא לא מאמין לקרוז.

"אני מניח שאני פשוט לא מאמין לך," אמר קרלסון. "ואני מתכוון לזה בכבוד כי יש לי כל כך הרבה כבוד לחדות שלך ולדיוק שלך".

קרוז עדיין נחשב לאחד המועמדים המובילים במירוץ הנשיואתי הרפובליקני ל-2024

YOU MIGHT ALSO LIKE