עוזר נוסף של קמלה האריס הודיע על התפטרותו
על פי מקורבים, העזיבה האחרונה אינה קשורה לדיווחים האחרונים על התנהגותה של סגנית הנשיא לצוות שלה, אך מדובר בעובד הרביעי שפורש תוך פחות מחודשיים

עוזר נוסף בצוות של סגנית הנשיא קמלה האריס הודיע כי הוא עוזב את תפקידו, כאשר ברקע נשמעות טענות על מהומות וחוסר תפקוד במשרד.

סגנית הנשיא קמלה האריס והעוזר שהתפטר, וינסנט אוונס (צילום: הבית הלבן)

וינסנט אוונס, סגן מנהל המעורבות הציבורית והעניינים הבין-ממשלתיים של הסגנית, עזב את תפקידו בגבעת הקפיטול. כך דיווחה רשת CNBC ביום רביעי. הוא הודיע כי הוא מתפטר מהתפקיד כדי להצטרף לוועידה השחורה של הקונגרס, שבראשה עומדת הנציגה ג'ויס ביטי (אוהיו).

אוונס, שליווה את האריס מבחירות 2020 עד עכשיו, הוא העובד האחרון בשורה של התפטרויות, כאשר רובן על רקע טענות למתח במשרד – כולל דיווח מהחודש שעבר בו פקידים שעבדו עם האריס תיארו אותה כ"בריונית" שמעבירה "ביקורת שהורסת את הנפש".

אבל למרות הדיווחים הללו, מקור אשר מקורב לאוונס אמר לעיתון כי הוא עדיין ביחסים טובים עם האריס, וטען שההתפטרות אינה קשורה לעזיבות הקודמות.

בהצהרה על עזיבתו ותחילתו בתפקיד החדש, אוונס אמר: "אני גאה מאוד להיות מנכ"ל הוועד השחור של הקונגרס. התחלתי את הקריירה שלי בוושינגטון, אז אני יודע ממקור ראשון את המנהיגות וההשפעה האדירה שיש לוועד הזה בקונגרס וברחבי המדינה".

כזכור, הדוברת הראשית של האריס והעוזרת הוותיקה שלה, סימון סנדרס, עזבה בחודש שעבר, וכך גם מנהלת התקשורת אשלי שטיין ומנהל תפעול העיתונות, פיטר ולץ.

סגנית הנשיא קמלה האריס (צילום: Shutterstock)

"מזכירת העיתונות של הבית הלבן, ג'ן סאקי, נשאלה לאחרונה מדוע כל כך הרבה אנשי צוות עוזבים אחרי שנה בלבד את משרד סגנית הנשיא, וזו ענתה כי הדבר הוא "טבעי וחיובי מאוד".

העבודה בשנה הראשונה של הבית הלבן היא מרגשת ומתגמלת, אבל גם מפרכת ומתישה", אמרה סאקי. "אם מסתכלים על תקדימים מבעבר, זה טבעי שעובדים שהשליכו את הלב והנשמה שלהם לעבודה יהיו מוכנים לאתגר חדש אחרי כמה שנים, וזה ישים אצל רבים מהאנשים האלה".

כאמור, בתחילת דצמבר פורסם תחקיר בו הובאו טענות קשות מאוד כלפי הסגנית. עוזר לשעבר של האריס, גיל דוראן, אמר כי "הדפוסים ההרסניים" של האריס הם הסיבה להתפטרותן של הדוברת סנדרס ומנהלת התקשורת שטיין. "אחד הדברים שאמרנו בקבוצות הוואטסאפ המצומצמות שלנו, הוא שהמכנה המשותף לכל זה – זה האריס".

עובד לשעבר טען שהאריס לא מצליחה לעקוב אחר חומרי תדרוך, ואז משתלחת באחרים כשהיא לא מוכנה לעבוד. "זה ברור שאתה לא עובד עם מישהו שמוכן לעשות את ההכנה והעבודה. עם קמלה, אתה צריך לסבול כמות קבועה של ביקורת שהורסת את הנפש, וגם עם חוסר הביטחון העצמי שלה. אז אתה כל הזמן צריך לסבול בריונות, ולא ממש ברור למה".

YOU MIGHT ALSO LIKE