טראמפ: "אמריקה חלשה מאוד תחת ביידן, לא מכבדים אותנו"
בראיון מקיף ועמוק שהעניק לחדשות ברייטבארט הנשיא ה-45 התייחס בעומק ובפירוט למגוון סוגיות של הסדר היום האמריקני ולא חסך ביקורת קטלנית על ממשיכו בבית הלבן

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר לברייטברט-ניוז באופן בלעדי שארצות הברית של אמריקה "הרבה יותר חלשה עכשיו" תחת הנהגתו של הנשיא הדמוקרטי ג'ו ביידן ושהעולם לא "מכבד" את אמריקה יותר, הודות לחולשה זו. "לא מכבדים אותנו יותר", אמר טראמפ בראיון ל-Breitbart News Saturday בערוץ SiriusXM 125.

"אני באמת חושב שאם אתה מסתכל על הגבול, זה באמת נורא ואיום... מיליוני אנשים שנכנסים למדינה שלנו לחלוטין ללא בדיקה, ללא בדיקה", המשיך טראמפ.

"מיליוני אנשים, מבתי הכלא שלהם... באים למדינה שלנו. הם פשוט נכנסים כרצונם. היה לנו הגבול החזק בהיסטוריה. עכשיו, יש לנו את החלש ביותר בהיסטוריה. אבל אני חושב שהנסיגה או הכניעה באפגניסטן או איך שלא תרצו לקרוא לזה החלישה אותנו לחלוטין בעיני האומות. זה החליש לגמרי את המדינה שלנו. הצבא שלנו נהדר. הגנרלים שלנו גדולים, חוץ מגנרלי הטלוויזיה שלנו; הם לא יודעים מה לעזאזל הם עושים. אבל אני אגיד לך, אני באמת מאמין שכל האסון באפגניסטן היה כל כך קשה. המדינה שלנו מרגישה כל כך נמוך כרגע. זה מעולם לא היה כך".

"סין, אתה יודע, צופה בזה מקרוב. כך גם רוסיה וצפון קוריאה ואיראן. איראן מסתכלת על זה, והם אומרים, 'אתה יודע, בשביל מה אנחנו צריכים להתמודד עם האנשים האלה?' הם אפילו לא ידברו איתנו. הם היו מוכנים לחתום על עסקה. הם היו חותמים איתי על הסכם תוך שבוע לאחר הבחירות - שזויפו. אלו היו בחירות מזויפות. וזה מה שאנחנו מקבלים על זה. אז זה אחד מהדברים האלה. זה דבר נורא. אני לא חושב שאי פעם חשבו על המדינה שלנו בצורה גרועה יותר ממה שהיא עכשיו".

טראמפ ביקר גם את כלכלת ביידן, וציין שהאמריקאים נאלצים להשקיע הרבה יותר בעונת החגים הזו עבור מתנות ונסיעות כדי לראות את המשפחה - הכל באשמת  ביידן והדמוקרטים.

"אנשים מוציאים הרבה יותר גם בגלל שהם לא יכולים להשיג כלום", אמר טראמפ.

"לא יכולים לקנות את הדברים שנשלחים ממדינות אחרות. לא יכולים לקנות מתנות. לא יכולים לעשות כלום. אני שומע סיפורים שהם מופעי-אימה שבהם חנויות הכלבו חצי-ריקות ואין להם מוצרים. לאף אחד מעולם לא היה דבר כזה. מעולם לא ראיתי דבר דומה למה שקורה במשלוח הסחורות".

טראמפ גם ציין שהוא ודיקטטור המפלגה הקומוניסטית הסינית שי ג'ינפינג מעולם לא נאלצו לדון במחסור בשרשרת האספקה ​​ובנושאים רציניים אחרים מכיוון שעניינים כאלה פשוט לא היו מתקבלים על הדעת רק זמן קצר לפני שביידן פישל את העניינים עבור אמריקה.

טראמפ גם ציין דינמיקה דומה עם מנהיגי עולם אחרים כמו ולדימיר פוטין הרוסי והאיראנים.

YOU MIGHT ALSO LIKE