גבר מפלורידה מואשם באיומים על פלוסי ו-AOC: "תישנו עם עין פקוחה"
בן ה-60 נעצר לאחר שהתקשר לנציגות הדמוקרטיות בפעמים נפרדות, ואיים כי "יערוף להן את הראש". כעת הוא מואשם בשלוש עבירות, וצפוי לעד 15 שנות מאסר

גבר מפלורידה עומד בפני אישומים פדרליים בגין איומים אלימים נגד יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, והנציגה הפרוגרסיבית מניו יורק, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, AOC.

ננסי פלוסי, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז (צילום: Getty Images, Shutterstock)

פול הופר בן ה-60, הואשם בשלוש עבירות של איומים אלימים, ואם יורשע הוא צפוי לרצות עונש מאסר של עד 15 שנים. כך נמסר בהצהרה ממשרד התובע במחוז הדרומי של פלורידה.

על פי כתב האישום, במרץ 2019 הופר איים לנסוע "דרך ארוכה, ארוכה", כדי לירות כדורים בראשה של פלוסי ולערוף אותו. לאחר מכן, בנובמבר 2020, בן ה-60 התקשר לאוקסיו-קורטז, ואמר לה שהוא "יערוף לה את הראש", והציע לה לישון עם עין אחת פקוחה.

בהצהרה שנמסרה, משרד הפרקליטות לא ציין באופן מפורש את שמן של AOC ופלוסי כחברות הקונגרס אשר אוימו על ידי הופר, אך השתיים מוזכרות בכתב האישום שהוגש נגדו.

על פי עיתון 'פוליטיקו', ב-1 בדצמבר הופר שוחרר מהכלא לאחר ששולמה ערבות בסך 100,000 דולר, והוא קיבל הוראה להישאר בביתו למעט פגישות משפטיות ורפואיות. כעת הוא ממתין למשפטו, שצפוי להיערך בסוף ינואר.

בשבוע שעבר, חברת ה'סקווד', אילהאן עומאר, השמיעה הודעה קולית מאיימת עם תוכן גזעני שנשלחה אליה. הגבר אמר לה שהיא "חתיכת מוסלמית חרא", ותיאר אותה כאחת שמתכננת "להשתלט על המדינה שלנו". "אל תדאגי, יש הרבה שישמחו להזדמנות למחוק אותך מכדור הארץ", אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE