עדויות חדשות על התנהלותה של קמלה האריס: "בריונית שהורסת את הנפש"
בגילוי שם, אנשים שעבדו תחת סגנית הנשיא טענו שהיא "משתלחת באחרים" וכי בלתי נסבל לעבוד עם "חוסר הביטחון העצמי שלה". לדבריהם, היא המכנה המשותף להתפטרות עובדים בכירים לאחרונה

מקורות מתוך משרדה של סגנית הנשיא קמלה האריס, מתארים אותה כ"בריונית" וטוענים כי היא "המכנה המשותף" מאחורי התפטרותם של כמה מאנשי הצוות שלה בדרגים גבוהים.

סגנית הנשיא קמלה האריס (צילום: Shutterstock)

סגנון הניהול אשר "הורס את הנפש" מצדה של האריס, לכאורה, נחשף כאמור על ידי מקורות – ימים ספורים לאחר שהדוברת הבכירה ומנהלת התקשורת הודיעו על עזיבתן.

"מי הם האנשים המוכשרים הבאים שאתם הולכים להביא למשרד, ואז לגרום להם להעמיד פנים שהם פורשים מסיבות חיוביות?", אמר העוזר לשעבר של האריס, גיל דוראן, לעיתון. לדבריו, ה"דפוסים ההרסניים" של האריס הם הסיבה להתפטרותן של הדוברת סימון סנדרס ומנהלת התקשורת אשלי שטיין.

"אחד הדברים שאמרנו בקבוצות הוואטסאפ המצומצמות שלנו אחד לשני, הוא שהמכנה המשותף לכל זה – זו האריס", טען דוראן.

עובד לשעבר אחר, ששוחח עם העיתון, טען שסגנית הנשיא לא מצליחה לעקוב אחר חומרי תדרוך, ואז משתלחת באחרים כשהיא לא מוכנה לעבודה. "זה ברור שאתה לא עובד עם מישהו שמוכן לעשות את ההכנה והעבודה", אמר איש הצוות לשעבר. "עם קמלה, אתה צריך לסבול כמות קבועה של ביקורת שהורסת את הנפש, וגם עם חוסר הביטחון העצמי שלה. אז אתה כל הזמן צריך לסבול בריונות, ולא ממש ברור למה".

עם זאת, עובד אחר לשעבר אמר כי למרות שהאריס היא בוסית תובענית, הסגנון שלא הוא לא בלתי סביר. "מעולם לא הייתה לי חוויה בהיסטוריה הארוכה שלי עם קמלה, שבה הרגשתי שהיא לא הוגנת", אמר שון קולג, שעבד עבור האריס ב-2008, כשהייתה התובעת המחוזית של סן פרנסיסקו.

הבית הלבן התייחס לדברים, ומסר כי תחלופת הצוות היא לא דבר חריג. "מניסיוני, ואם מסתכלים על תקדים בעבר, זה טבעי שעובדים שמסרו את הלב והנשמה שלהם לעבודה יהיו מוכנים לעבור לאתגר חדש אחרי כמה שנים", אמרה דוברת הבית הלבן, ג'ן סאקי.

YOU MIGHT ALSO LIKE