אירוע הירי בתיכון במישיגן: מניין ההרוגים עלה ל-4, נחשפה זהות היורה
בשעות הבוקר של יום רביעי רשויות החוק במישיגן הודיעו שג'סטין שילינג בן ה-17 מת מפצעיו, ובכך הפך לנרצח הרביעי בתקרית הקשה. זמן קצר לאחר מכן פורסם כי היורה הוא איתן קרמבלי בן ה-15

איתן קרמבלי בן ה-15 הוא התלמיד שפתח באש בתיכון במישיגן ורצח ארבעה מחבריו לספסל הלימודים, כך נחשף לפני זמן קצר ע"י משרד התביעה המקומי.

החשוד בתקרית הירי הקטלנית, איתן קרמבלי בן ה-15. משמאל: פוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו ימים אחדים לפני הטבח

במהלך הלילה רשויות החוק פרסמו את שמותיהם של שלושת התלמידים שנהרגו בתקרית הירי: טייט מייר בן ה-16, חנה סיינט-ג'וליאנה בת ה-17 ומדיסון בולדווין בת ה-17. זמן קצר לפני חשיפת כתב האישום שהוגש כנגד קרמבלי, הרשויות במישיגן הודיעו כי תלמיד נוסף - ג'סטין שילינג בן ה-17 - מת מפצעיו.

כעת, קרמבלי מואשם בביצוע מתקפת טרור, ארבעה סעיפים של רצח מדרגה ראשונה, שבעה סעיפים של ניסיון רצח ו-12 סעיפים של החזקת כלי נשק במהלך עבירה פלילית.

כפי שדיווחנו הבוקר, רשויות החוק במישיגן אף חשפו כי כלי הנשק שבו השתמש קרמבלי - אקדח חצי אוטומטי בקוטר 9 מ"מ מסוג 'סיג סאוור' - נרכש ע"י אביו ביום שישי האחרון. ביחד עם משרד ה-FBI בדטרויט, אנשי משרד השריף פשטו אמש על ביתו של היורה והחרימו מספר כלי נשק וחפצים אישיים של קרמבלי, לרבות מחשב וטלפון נייד.

"יש לנו הר של ראיות דיגיטליות המצביעות על כך שאירוע הירי תוכנן מראש, אנחנו בטוחים בכך", מסרה קרן מק'דונלד, התובעת הראשית במחוז שהוסיפה כי יתכן שהוריו של היורה יועמדו לדין אף הם.

שלושה מתוך ארבעת התלמידים שנרצחו באירוע, מימין לשמאל: בולדווין, מייר וסיינט-ג'וליאנה

כזכור, הדיווחים הראשוניים על תקרית הירי בתיכון אוקספורד - כ-60 ק"מ צפונית מדטרויט - התקבלו אתמול (שלישי) בסביבות השעה 1:00 בצהריים (שעון מקומי). לפי משרד השריף במחוז אוקלנד, יותר מ-100 תלמידים ומורים חייגו למוקד החירום המשטרתי 911 ודיווחו על הירי.

מייקל בושארד, שריף המחוז, מסר כי היורה התייעץ עם הוריו ובחר לשמור על זכות השתיקה: "האיש שיכול לחשוף את המניע האפשרי לאירוע לא מדבר עם החוקרים", הוא אמר.

עוד הסביר השריף כי מורה שנפצע באירוע הירי שוחרר לביתו, אך ישנם שבעה תלמידים - ביניהם נערה בת 14 - שעדיין מאושפזים בבית החולים.

YOU MIGHT ALSO LIKE