מרצה טראנסג'נדר שהגן על משיכה מינית לקטינים יפוטר לאלתר מהאוניברסיטה
מקרה מבהיל למדי בו מרצה חיבר ספר בו ביקש לבצע נורמליזציה לפדופיליה בשם "הכלה" ו"גיוון", הוביל את נשיאה של אוניברסיטה אמריקאית לנקוט בצעד דרמטי ולהביא לפיטורו, המרצה טוען בתגובה "זה בגלל היותי טראנס"

פרופסור באוניברסיטת וירג'יניה שטען שזה לא 'לא-מוסרי' למבוגרים להימשך מינית לילדים פוטר בעקבות ביקורת ציבורית רחבה.

אוניברסיטת אולד דומיניון (ODU) הודיעה ביום רביעי אלין ווקר, בן ה-34, שנולד כאישה והפך לגבר טראנסג'נדר, יפרוש מתפקידו כעוזר-פרופסור לסוציולוגיה ומשפט פלילי החל ממאי 2022.

עד אז, ווקר יהיה בחופשה, כך לפי האוניברסיטה.

"הגענו למסקנה שזו היא הדרך הטובה ביותר להתקדם", אמר הנשיא בריאן המפהיל.

"אנו מקווים שהפעולה היום תעזור להביא לסגירת מעגל למשפחת האוניברסיטה. ככל שאנו מתקדמים, אני מעודד גם את כל בני משפחתנו להמשיך במאמצים שלנו לריפוי ולשיח אזרחי".

ווקר בתגובה אמר כי "מטרתו היא למנוע התעללות מינית בילדים" וכי המחקר שלו "אופיין לא נכון על ידי חלק מהתקשורת והאינטרנט, בין היתר על בסיס הזהות הטראנסית שלי".

ספרו של ווקר, "צל ארוך ואפל: אנשים שנמשכים לקטינים והמרדף אחר כבוד", קרא תיגר על "הנחות נפוצות לפיהן אנשים הנמשכים לקטינים - המכונים לעתים קרובות 'פדופילים' - הם בהכרח גם טורפים או עברייני מין”.

הספר בוחן את "חייהם של נמשכים לקטינים שאינם פוגעים בקטינים".

המונח "נמשכים לקטינים" המחליף פדופילים, הוא מונח בו ווקר משתמש לתיאור הקבוצה מכיוון שהוא פחות סטיגמטי מהמילה "פדופיל", כך לפי דבריו בראיון עם קרן פרוסטסיה.

ווקר הוסיף בהצהרה שלדעתו "התעללות מינית בילדים היא פסולה מוסרית, ופשע בלתי נסלח".

YOU MIGHT ALSO LIKE