"בגלל הכאוס בגבול": דמוקרט מטקסס הודיע כי הוא עובר למפלגה הרפובליקנית
הנציג ריאן גיילן תקף את הממשל הדמוקרטי והמדיניות בדרום, אשר לדבריו היא "הרת אסון" עבור התושבים. "הערכים של אלה היושבים בוושינגטון הם לא הערכים שלנו"

נציג דמוקרטי מטקסס החליף את השתייכותו למפלגה הרפובליקנית, זאת על רקע הנטייה של המפלגה הדמוקרטית לביטול מימון מדיניות המשטרה ו"כאוס" בגבול הדרומי.

ריאן גיילן והמושל גרג אבוט 

נציג המדינה ריאן גיילן, ערך מסיבת עיתונאים ביום שני והודיע כי יבקש להיבחר מחדש כרפובליקני, ואמר כי ערכי השמאל הקיצוני שנראים כעת במפלגה הדמוקרטית אינם עולים בקנה אחד עם ערכיו.

גיילן ציטט את תמיכת מפלגתו לשעבר בקיצוץ מימון המשטרה ואת המשבר המחריף בחבול הדרומי תחת ממשלתו של הנשיא ביידן. "חברים, משהו קורה בדרום טקסס, ורבים מאיתנו מתעוררים לעובדה שהערכים של אלה שיושבים בוושינגטון הבירה הם לא הערכים שלנו, לא הערכים שלא רוב תושבי טקסס", אמר.

"האידיאולוגיה של קיצוץ מימון המשטרה, של השמדת תעשיית הנפט והגז, והכאוס בגבול שלנו, היא הרת אסון עבור אלה מאיתנו שחיים כאן, בדרום טקסס", המשיך.

הדמוקרט לשעבר זכה בכסאו בכמעט 17 נקודות בבחירות 2020, והוא מכהן כנציג בטקסס כמעט שני עשורים.

ההחלטה של גיילן נתפסת כניצחון עבור המפלגה הרפובליקנית, כאשר היא פועלת להשיג אחיזה לאורך הגבול.

הגבול הדרומי של ארה"ב  (צילום: רויטרס)

המושל הרפובליקני של טקסס, גרג אבוט, ויו"ר הבית בטקסס דייד פלן, הצטרפו לגיילן בהכרזה שלו בפלורסוויל.

"ניצחונו של ג'ון לוג'אן במחוז מוקדם יותר החודש, עם רוב של אוכלוסיית היספנים, כבר הוכיח שלתושבי טקסס נמאס מהכישלונות של ההנהגה הדמוקרטית. והמעבר של ריאן גיילן למפלגה, מבהיר עוד יותר את העובדה הזו", אמר די דאנקן מהוועדה הרפובליקנית למנהיגות המדינה.

"המנהיגים הדמוקרטים של היום כל כך ממוקדים לפייס את בסיס השמאל השולי שלהם על ידי העמדת איגודי המורים לפני ההורים, דחיפות תוכניות מס והוצאות סוציאליסטיות, ונלחמים למען מדיניות גבולות פתוחים, שאפילו נבחרי ציבור מהמפלגה שלהם לא יכולים יותר לתמוך באג'נדה הרדיקלית שלהם", המשיך דאנקן.

לדבריו, הרפובליקנים "מברכים" את גיילן "בזרועות פתוחות ומצפים לעבוד איתו", בעודו עובד עם עמיתיו החדשים במפלגה "כד לספק פתרונות לתושבי המחוז שלו".

יו"ר המפלגה הדמוקרטית של טקסס, ג'ילברטו הינוחוסה, תקף את המהלך של גיילן בטענה ש"תעדף להחזיק בתפקידו במקום לעמוד לצד הטקסנים". "אנחנו מאוכזבים לראות אותו מוכר את נשמתו ומוכר את דרום טקסס, אבל אנחנו נרגשים לפנות את המגרש עבור דמוקרט אמיתי – כזה שאנחנו יכולים לסמוך עליו שישים את תושבי טקסס במקום הראשון", אמר.

"הדמוקרטים בטקסס ימשיכו לעמוד על הערכים שלנו ולהילחם כדי לתקן את הבעיות הגדולות ביותר העומדות בפני משפחות טקסס – בין אם זה תיקון רשת החשמל הבעייתית, גיוס יותר אנשי שירותי הבריאות, או לוודא שלתושבי טקסס יש סיכוי אמיתי להתקדם", הוסיף הינוחוסה. "זה בבירור לא סדר העדיפויות של הנציג גיילן. תיזהר מהדלת בדרכך החוצה".

YOU MIGHT ALSO LIKE