חיה בהכחשה? אשתו היהודייה של האנטר ביידן: "הלפטופ מהגיהנום לא קיים"
נראה כי העובדה שה-FBI הודיע כי בידיו המחשב, והחשיפות התקשורתיות הנלוות לדבר לא ממש מפריעים למליסה כהן הצעירה, אשתו הנוכחית של האנטר ביידן, חכו שיספרו לה על דרישות המזונות שהגיעו להאנטר מצד חשפנית הטוענת לילד מחוץ לנישואיו שנולד לה לאחר בילוי לילי עימו בעיירה נידחת בארה"ב

אשתו של האנטר ביידן, מליסה כהן, אמרה לכתבים שהמחשב הנייד הידוע לשמצה של ביידן הבן, בו נמצאו חומרים פורנוגרפיים ופדופוליים לכאורה, "לא קיים".

את הדברים אמרה האישה הצעירה מביידן בעשרות שנים, ושהינה ממוצא יהודי, כשיצאו השניים מגלריה לאמנות במנהטן שהציגה את ציוריו של ביידן ביום רביעי בלילה.

(צילום: Getty)

ה"ניו יורק פוסט" דיווח שעיתונאים חקרו את בני הזוג לגבי המחשב הנייד, ושאלו אותם, "האנטר, החזרת את המחשב הנייד שלך?"

כהן אמרה לכתבים באותה הזדמנות כי המחשב "הזה לא קיים", וביידן הגיב באומרו, "תמיד יש חכמולוג בחבורה".

כזכור בשנה שעברה נחשפה העובדה כי מחשבו האישי של ביידן הבן שהושאר בחנות מחשבים בדלוואר הכיל חומרים פורנוגרפיים שלו עצמו ושל קטינות אחרות, כמו גם סרטונים שלו משתמש בסם-רחוב מסוג קראק.

ואכן, דבר כהן סותרים את הצהרותיו של ביידן עצמו שהעניק בראיון באפריל 2021 ל-CNN, שבו אמר, "יכול להיות שיש מחשב נייד בחוץ שנגנב ממני". ביידן דן גם בהאקרים רוסים כאפשרות.

ה-FBI כידוע תפס את המחשב הנייד של האנטר באפריל 2019 לאחר שהשאיר אותו בחנות לתיקון מחשבים במדינה בה מתגורר אביו. המחשב הנייד הפך למרכז המחלוקת במירוץ הנשיאותי חודש לפני שאביו, ג'ו ביידן הפך לנשיא ארצות הברית.

הכונן הקשיח של המחשב הנייד פירט לא רק חומרים אישיים מביכים ביותר, אלא גם שורה של עסקאות עסקיות מפוקפקות של האנטר עם גורמי חוץ בנוסף לסרטוני המין המביכים.

על פי הניו יורק פוסט במחשב ישנו "סרטון גס במיוחד שמראה אותו מעשן קראק בזמן אקט מיני עם אישה לא מזוהה".

YOU MIGHT ALSO LIKE