בעקבות תאונת שרשרת בלוס אנג'לס: כ-16 ק"ג מריחואנה אותרו במכונית
סוכני משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה לא הבינו מדוע נהג הרכב נמלט ברגל, בייחוד לאחר שמסר את פרטיו האישיים. רק בהמשך, כאשר הכינו את כלי הרכב לגרירה, הם גילו בו עשרות שקיות ובהן סמים מסוג מריחואנה

תושב דרום קליפורניה שהיה מעורב בתאונת דרכים מוקדם יותר השבוע צפוי להיעצר ולעמוד לדין, וזאת לאחר שבתוך מכוניתו נמצאה כמות גדולה של מריחואנה.

זירת התאונה (מימין) והמריחואנה שאותרה ברכב של החשוד (צילום: CHP)

תחילת האירוע בסמוך לחצות בלילה שבין ראשון לשני, אז התקבלו הדיווחים הראשונים על תאונה בכביש מהיר מספר 90, בסמוך לירידה לשד' קאלבר (מצפון לנמה"ת LAX).

לפי הודעת משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP), לפחות 3 מכוניות היו מעורבות בתאונה, וכוחות ההצלה פינו 2 אנשים לבית החולים במצב קל.

שוטרי ה-CHP החלו לבחון את זירת התאונה, ואחד המעורבים בתאונה מסר את גרסתו לאירוע ולאחר מכן התבקש להמתין במשך כמה דקות.

בשלב מסוים הוא בחר לברוח בריצה מזירת התאונה, ושוטרי ה-CHP בחרו שלא לרדוף אחריו מכיוון שכבר מסר את רישיון הנהיגה ופרטים מזהים נוספים. דקות ספורות לאחר מכן, בעוד שוטרי ה-CHP מכינים את כלי הרכב לגרירה, הם מצאו בתוך מכוניתו של הבחור שנמלט כ-37 פאונד (16.7 ק"ג) של מריחואנה.

כאמור, זהותו של החשוד ידועה למשטרה, והוא יועמד לדין בגין החזקת מריחואנה וניסיון להפיץ את הסם. חשוב להבהיר שהחוק בקליפורניה מתיר להחזיק עד אונקיה (ounce, כ-28.3 גרם) של מריחואנה.

YOU MIGHT ALSO LIKE