בן 27 הורשע בגין רצח נערה איתה שכב – אחרי שגילה שהיא טרנסג'נדרית
דיוודי בוגדנוב מוושינגטון קיים יחסי מין עם צעירה בת 17 לפני כשנתיים, ומיד לאחר מכן גילה שהיא נולדה כזכר – אז הרג אותה וזרק את גופתה במורד הר

בית המשפט בוושינגטון הרשיע את דיוויד בוגדנוב בן ה-27, כי לפני שנתיים הוא רצח את ניקי קונהאוזן, נערה טרנסג'נדרית בת 17, והוא צפוי לעונש של בין 11 ל-19 שנים מאחורי סורג ובריח. גזר הדין ייקבע ב-9 בספטמבר.

ניקי קונהאוזן ודיוויד בוגדנוב (צילום: פייסבוק, איי.פי)

בוגדנוב פגש את קונהאוזן במרכז העיר ונקובר ביוני 2019 לאחר שהכירו אחד את השנייה דרך אפליקציית סנאפצ'אט. על פי מסמכי בית המשפט, השניים שכבו במכוניתו לפני שנודע לו שהיא טרנסג'נדרית, אך כאשר גילה זאת התפתח עימות בין השניים, במהלכו בוגדנוב הרג את הנערה.

בן ה-27 לקח את גופתה וזרק אותה במורד ההר. אז, הוא הזמין כרטיס טיסה לכיוון אחד לאוקראינה, וביקש מחבר שלו "להיפטר" מהמכונית שלו. כעבור שישה שבועות, הוא חזר לארצות הברית. גופתה של קונהאוזן נמצאה ב-7 בדצמבר באזור נידח.

תחילה בוגדנוב אמר בחקירה שאחרי שהוא הבין כי הנערה שלצידו היא טרנסג'נדרית, הוא ביקש ממנה לעזוב את רכבו, ואמר כי מאז לא ראה אותה שוב. מהמשטרה נמסר אז כי בוגדנוב הצהיר "שזה פוגע בתרבות לו ולכן הוא ביקש ממנה לצאת מהטנדר שלו".

דיוויד בוגדנוב (צילום: איי.פי)

עם זאת, ביום שלישי בוגדנוב טען להגנה עצמית. הוא העיד כי אחרי שגילה שקונהאוזן היא טרנסג'נדרית הוא הרחיק אותה וצעק עליה לצאת מהמכונית שלו, וזו שלפה אקדח טעון שהיה לו ליד מושב הנהג. לדבריו, הוא כרך מטען פלאפון סביב הכתף שלה כדי להוציא אותה מהרכב, אך הכבל החליק סביב צווארה.

במהלך טיעוני סגירת המשפט, הפרקליטות אמרה שבוגדנוב שיקר למשטרה מספר פעמים, מאחר שהוא לא רצה שהמשפחה שלו תדע שהוא שכב עם מישהי שנולדה כזכר.

בפסק הדין של השופט, שקבע כי בוגדנוב אשם, משפחתה של קונהאוזן מחאה כפיים. "כולנו החזקנו ידיים בזמן שחיכינו שיקראו את פסק הדין, וזה היה ממש עוצמתי", אמר חבר של קונהאוזן, לינדן וולס. "הרגשנו שכולנו ביחד, ותחושת ההקלה שהגיעה כאשר קיבלנו צדק עבור ניקי, שהיינו מסוגלים לדחוף את זה וחבר המושבעים ראה את זה ועשה את הדבר הנכון. זה הרגיש כל כך טוב".

YOU MIGHT ALSO LIKE