"תשעה זרים מושלמים": הסדרה החדשה של HBO בכיכובה של ניקול קידמן
הסדרה יצאה לפני מספר ימים בלבד, וכבר היא מסתמנת כהבטחת השנה. עם תפקיד ראשי של קידמן, קאסט שחקנים מרשים במיוחד, לוקיישן מהפנט, עלילה מסתורית, דרמה בטוב טעם ונגיעות קלות של רומנטיקה, אין זה מפתיע שתוך זמן קצר הפכה לחביבת הקהל

קצת כמו "הלוטוס הלבן", גם בסדרה החדשה של HBO,תוכלו למצוא קבוצה של אנשים עמידים במיוחד, לוקיישן חלומי בלב הוואי, בכפר נופש יוקרתי. אך "תשעה זרים מושלמים" מצליחה לשמור על ייחוד, ובעיקר לשים במרכז נושאים רגישים וטעונים כמו פערי מעמדות, תאוות בצע, גזע, ועוד. 

קידמן לא רק נבחרה לשחק את התפקיד הראשי של הסדרה, אלא גם נמנית עם המפיקים הבכירים ביותר של התוצר שנקרא "תשעה זרים מושלמים", לצידו של דיוויד אי קלי. הסדרה מבוססת על הספר של הסופרת ליאן מוריארטי (ממש בדומה לסדרה "שקרים קטנים גדולים", אשר גם אותה הפיקה ושיחקה בה ניקול קידמן). 

במרכז העלילה עומדת אישה רוסיה העונה לשם מאשה, אשר מנהלת אתר הבראה בכפר נופש יוקרתי. מאשה בחרה תשעה נשים וגברים שיגיעו למקום, כאשר כל אחת ואחד מהם הגיע למקום במטרה להחלים, להשתפר, לשחרר את המחסומים והעכבות. לעבור תהליך. 

כל דמות שמגיעה לאתר ההבראה המדובר הינה עגולה, מעניינת, ובעיקר אותנטית. סופרת כושלת, זוג הורים שמתמודדים עם מות בנם, בחורה צעירה אשר שואפת לטפח ולשפר את הביטחון העצמי ולהשתחרר מכמה טראמות שהיא סוחבת עימה, בחור כריזמטי ונרקיסיסטי שיצא ממערכת יחסים הרסנית, ועוד. 

כולם מגיעים למקום למשך פרק זמן של עשרה ימים, במטרה אחת ברורה, להחלים. להפוך להיות טובים יותר. בין לבין, במין סיפור צד מסתורי ואפל, מאשה מקבלת איומים על חייה ממקור אלמוני, כאשר לא ברור מהיכן הם מגיעים, ובעיקר, מדוע. 

נקודת החוזקה של "תשעה זרים מושלמים" היא בכך שהיא מצליחה לקלף לאט לאט, בכל פרק שעובר, את השכבות מהדמויות, כך שהן הופכות מעניינות ונוגעות ללב יותר ויותר. התוצאה היא סדרת דרמה חכמה, אשר מדגישה את הפער הקיים בין מגדרים, ובעיקר בין מעמדות, ובכל זאת, בוחרת לומר, כולנו פצועים, בדרך כזו או אחרת. לסיכום, מדובר על עוד סדרה נהדרת של HBO, מגובשת, חכמה, סוחפת, אותנטית, ואולי יותר מכל, נוגעת ללב. 

YOU MIGHT ALSO LIKE