תוסס, חצוף, מוזר, ובעיקר מעולה: ״יחידת המתאבדים״
סרט הקומיקס החדש בבימוי של אחד מבמאי הקומיקס המבוקשים ביותר של השנים האחרונות, ג'יימס גאן, מצליח לבלוט בין סרטי הז'אנר ולספק לצופה חווית צפייה פרועה ומבדרת, כזו שמייצבת אותו כסרט חובה לחובבי מארוול וגם לכאלה שממש לא

לאחר שזכה לעיבוד אחר, לפני חמש שנים, בבימוי של דיוויד אייר, כעת, החליט לקחת לידיו ג'יימס גאן את המשימה המאתגרת ולהציע עיבוד חדש, מרענן, ונועז יותר ל״יחידת המתאבדים״. העלילה עשירה ומלאה ברפרנסים לקלאסיקות מהקולנוע הקלאסי, מה שהופך את הסרט הזה לבולט בין סרטי הז'אנר הרגילים. 

במרכז העלילה עומדים אסירות ואסירים, מומחה לנשק, כריש דמוי אדם, וכמובן, הארלי קווין האחת והיחידה, הדמות היחידה ששרדה מהעיבוד הקודם. אותה חבורה של אסירים מתגייסת על ידי הממשלה ונשלחת לאי דרום אמריקאי בשביל לפתור מקרה חירום. 

מתחת לפני השטח ישנה ביקורת חריפה של גאן על התייחסות הממשל האמריקאי כלפי אסירים, והיא מצליחה להפוך את הסרט לחריף, חד, ומעניין יותר. נכון, בשנים האחרונות יצאו לא מעט להיטי קומיקס בעלי תקציבי ענק, אך ״יחידת המתאבדים״ הוא בהחלט שונה בנוף המקומי, ולא רק בעקבות הביקורת שהוא מותח.

הסרט לא חושש לשים במרכז את הביזאר, את השונה, את המופרעות שניתן לקבל רק מעלילה של קומיקס, וזה מעניק בסופו של יום לצופה חוויה פרועה ומהנה במיוחד. בנוסף, אי אפשר שלא לדבר על הפסקול הנהדר של הסרט, שכולל את הפיקסיז, ואת ג׳וני קאש. 

״יחידת המתאבדים״ נמשך שעתיים תמימות, אך הוא לא משעמם ולו לרגע אחד, למעשה, הוא מצליח להשאיר את הצופה מתוח ומרותק לאורך כל הצפייה, ומדובר בהישג לא קטן בפני עצמו. במילים אחרות, אפשר לומר בביטחון שמדובר בסרט חצוף, מוזר, ומרענן, כזה שכל אחד יכול ליהנות ממנו. 

 



YOU MIGHT ALSO LIKE