מתבודד שמצטרף לשבט יפני עתיק: ״עיני נחש״ מצליח לספק הצצה אותנטית לעולם פראי ומשונה
במרכז העלילה של סרטו החדש של רוברט שוונטקה עומד גיבור מיוסר שכל מטרתו היא לנקום את מות אביו. לאורך מסע הנקמה, הוא מציל את יורש העצר של שבט יפני עתיק, מה שמעניק לו את כרטיס הכניסה אל תוך עולם זר, אך כזה שמספק לו לראשונה בחייו, בית

לאחר שעיני נחש, הגיבור של סרטו החדש של רוברט שוונטקה, מצליח להיכנס אל תוך שבט יפני עתיק, נראה שהוא סוף-סוף הצליח למצוא בית. אך די מהר, לא מעט סודות מן העבר נחשפים, ומעמידים את הנאמנות והכבוד שלו במבחן. 

עיני נחש, בשונה מלוחמים אחרים, אינו משתמש בכלי נשק חמים, אלא במיומנויות אשר צבר כנינג'ה. בין לבין הוא גם עושה שימוש בחרב מיוחדת, וכך הוא מצליח לגבור על לא מעט אויבים, ולהציל את יורש העצר של אותו שבט אליו הוא מצטרף.

דמותו של הגיבור, בגילומו של הנרי גולדינג, מצליחה להיות דמות עגולה, סוחפת, אותנטית ומרתקת, כזו שמצליחה לסקרן את הצופה מתחילתו של הסרט, ועד לסופו. אלמנט נוסף אשר מצליח להטעין את דמותו של הגיבור הוא נושא הנקמה.

כאמור, עיני נחש מבקש לנקום את מותו של אביו, כאשר כבר בתחילת הסרט אנו נחשפים לסצנה מהילדות, אז אביו נלקח לבקתה בלב היער על ידי ״האנשים הרעים״ אשר נחושים להרוג אותו. שם הם מאפשרים לו לבחור באמצעות משחק חולני, לבחור כיצד ימות. 

כמה שנים מאוחר יותר, כאשר עיני נחש הופך להיות גבר צעיר, הוא מגיוס לעבודה בנמל לוס אנג׳לס אשר נשלט על ידי כנופית יאקוזה. שם הוא מפתח חברות עם בחור צעיר נוסף, חבר מאפיה בעצמו. די מהר, הוא שולח את הגיבור למשימת הרצח הראשונה שלו. 

השניים מתגלגלים לטוקיו, שם למעשה מתרחשת שאר העלילה של הסרט. עיני נחש מגיע לשבט יפני עתיק, בו הוא נאלץ לעבור לא מעט מבחנים על מנת להתקבל אליו. די מהר הוא מבין כי עליו להחליט בין יצר הנקמה שלו, לבין הצורך שלו בבית. 

הלוקיישנים מרהיבים ומספקים הצצה אותנטית ומיוחדת אל תוך עולם פראי, זר, ומשונה, אך כזה שמתפקד כבית לראשונה בחייו של הגיבור. הבימוי מצליח לאחד את כל זמן אל תוך סרט אקשן משובח, סוחף ומסקרן. בקיצור, לכו לראות. 



YOU MIGHT ALSO LIKE