מסתובב במעגלים דקות ארוכות – ותוקף: סרטון חדש מראה את הרוצח הנתעב מתיכון דאגלס תוקף סוהר
בתיעוד מהכלא, ניתן לראות את ניקולס קרוז, שטבח ב-17 בני אדם באחד מאירועי הירי הקטלניים בהיסטוריה האמריקנית המודרנית, תוקף במפתיע את אחד השומרים

סרטון מכותלי הכלא במחוז ברוארד,פלורידה, מראה את הרגע שבו ניקולס קרוז, הצעיר שביצע את הטבח המחריד בתיכון מרג'ורי סטונמן דאגלס, תוקף באגרסיביות קצין בבית הסוהר.

התקיפה של איש הביטחון אירעה בנובמבר 2018, תשעה חודשים לאחר מסע הירי הקטלני ביותר שהיה בבית ספר תיכון בהיסטוריה המודרנית של ארצות הברית.

בתיעוד מהכלא, קרוז נראה מסתובב במעגלים בקפיטריה במשך דקות ארוכות. בשלב כלשהו, נראה קרוז מדבר עם השומר ריימונד בלטרן שישב בפינת המסעדה.

הווידאו הוא ללא קול, אך ניתן לראות כי הרוצח צועק על השומר, מפנה לעברו אצבע מגונה – ואז קופץ עליו ומתאבק בו. השניים נופלים ארצה ומכים אחד את השני באגרופים. בסופו של דבר, בלטרן חבט בראשו של קרוז עם אקדח הלם, מה שגרם לו להיכנע וללכת לצד השני של החדר, לשכב על הרצפה עם הפנים מטה ולהניח ידיים על ראשו.

הסרטון הוגש על ידי התובעים לבית המשפט ביום רביעי, בהופעתו האישית הראשונה של קרוז אל מול השופטים מאז פרוץ מגפת הקורונה. בניגוד מוחלט מהאגרסיביות בווידאו, קרוז היה כבול ולבוש באוברול כתום, ישב בשקט לאורך כל המשפט שנמשך 30 דקות.

הנסגור של קרוז, דיוויד וילר, אמר לשופטת אליזבת שרר כי בלטרן היה מתעלל בקרוז, והאחרון בסך הכל הגיב על כך. מנגד, התובעת מריה שניידר ביקשה מהשופט תיקים רפואיים מלאים של קרוז, כדי לקבוע האם הם מגבים את הטענות בדבר התעללות.

קרוז בן ה-22 צפוי לעונש מוות אם יורשע במסע הטבח המחריד. כזכור, הירי בוצע ב-14 בפברואר 2018. קרוז נכנס לבניין תלמידי כיתות י' והפעיל את אזעקת האש. חבוש במסכת גז, פצצות עשן ורובה רמינגטון, קרוז החל לירות בתלמידים שברחו בעקבות האזעקה. בירי נהרגו 17 בני אדם – שלושה מבוגרים, חמישה תלמידים בגילי 16 עד 18 ותשעה תלמידים בגילי 14 ו-15.

YOU MIGHT ALSO LIKE