אחרי חודשיים שחונים: הגשם חוזר לדרום קליפורניה
כבר הערב צפויה לרדת כמות מינימלית של גשם, אך הסופה תתחזק לקראת ימי שלישי ורביעי. במשטרת לוס אנג'לס ביקשו מהנהגים לגלות סבלנות ועירנות יתרה במהלך הנסיעה, שכן צירים רבים עלולים להיות מוצפים

מערכת חורפית עושה את דרכה לעבר דרום קליפורניה וצפויה להביא עמה כמות מכובדת של גשם, כך על פי שירות מזג האוויר הלאומי (NWS) בלוס אנג'לס.

נהגי לוס אנג'לס יצטרכו לגלות סבלנות בכבישים (צילום: Getty Images)

למעשה, גשם קל יחל לרדת כבר הערב (שני) בכל רחבי דרום קליפורניה, אך הגשם הכבד ביותר יירד במהלך יום שלישי, כך על פי החזאים של NWS. הגשם צפוי להימשך גם ביום רביעי, ויתכן שגם ביום חמישי.

ההערכות מדברות על 1 עד 3 אינץ' (2.5 עד כ-7.6 ס"מ) של גשם בעיר לוס אנג'לס ובוואלי, ואילו בהרים צפויה כמות גדולה עוד יותר של משקעים.

 

עוד אמרו ב-NWS כי קו השלג (הגובה שמעליו יצטבר שלג על הקרקע) צפוי לעמוד על 7,000 רגל - כך שמרבית הרי סן גבריאול צפויות להתכסות בלבן. בנוסף, קיים חשש להצפות ברחבי הוואלי, ובמשטרת לוס אנג'לס ביקשו מהנהגים לגלות עירנות ולנהוג בסבלנות יתרה. בחלק מהאזורים הרוח צפויה לנשוב במהירות של כ-40 מייל לשעה (כ-65 קמ"ש), כך שקיים חשש לקריסת עצים וכדומה.

רבים במדינה יברכו על המערכת החורפית, שכן רק לפני כעשרה ימים דיווחנו על החשש בקליפורניה שחורף יבש במיוחד עלול לגרום להשלכות כלכליות, בייחוד על תעשיית החקלאות הגדולה.

YOU MIGHT ALSO LIKE