מאחורי סורג ובריח: הארווי ויינשטיין נפל ונפגע בראשו
מאז שהועבר לאי רייקרז, למפיק הסרטים המושמץ לא מתאפשר לעשות שימוש בהליכון. לדברי דוברו, ויינשטיין מעד ונפל, דבר שגרם לפציעה בראשו. "הוא חושב שיש לו זעזוע מוח למרות שרופא לא איבחן את זה"

האנס המורשע הארווי ויינשטין מעד ונפל בבית הכלא באי רייקרז ונפגע בראשו, כך מסר ג'ודה אנגלמאייר, דוברו של המפיק המושמץ.

הארווי ויינשטין (צילום: Getty Images)

בשיחה עם רשת סי. אן. אן. חשף אנגלמאייר כי ויינשטין סבל מסחרחורת בדקות שקדמו לנפילה: "הוא אומר שהראש כואב לו ושהוא חושב שיש לו זעזוע מוח", הסביר הדובר והוסיף כי לא אובחנה פציעה כלשהי.

עוד אמר אנגלמאייר שהוא שוחח עם ויינשטין בטלפון אמש: "יש לו הרבה זמן לחשוב על חייו ומה שהוא עשה. הוא אמר שהוא הגיע למצבו הנוכחי כי הוא לא היה בחור נחמד", הוא אמר והוסיף כי המפיק ההוליוודי לשעבר מתקשה ללכת בבית הכלא, שם נאסר עליו לעשות שימוש בהליכון שבעזרתו נכנס ויצא מבית המשפט.

כזכור, אחרי שהורשע באונס ובתקיפה מינית ב-24 בפברואר, ויינשטין הובהל לבית החולים בעקבות בעיה שהתגלתה בלבו. בשל כך, הוא עבר צנתור והשותל בחזהו תומכן. ביום חמישי האחרון הוא הועבר מבית החולים שבו אושפז למחלקה הרפואית בבית הכלא של ניו יורק, שכאמור נמצא באי רייקרז.

מחרתיים צפוי ויינשטין לשוב לבית המשפט, שם יימסר גזר דינו. בעקבות ההרשעה, הוא עלול להישלח למאסר של 5 עד 20 שנים. נוסף על כך, ויינשטיין אף צפוי לעמוד לדין בגין תקיפות מיניות נוספות שהתרחשו לכאורה בלוס אנג'לס.

YOU MIGHT ALSO LIKE