הורה לתלמיד בעיר לוס אנג'לס זוהה כנשא נגיף הקורונה: ביה"ס יהודי בבוורלי הילס יסגר השבוע
בהודעה שנשלחה למשפחות מסר המוסד החינוכי כי האב נדבק מחוץ למחוז ולא שהה בתחומי המקום אולם הצעד לימים הקרובים ננקט בתור אמצעי זהירות. על פי החשד האיש חזר לאחרונה מכנס איפא"ק ושם נחשף לנגיף

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ברחבי ארה"ב, עד כה דווח על 22 מקרי מוות, ומספר הנדבקים במדינה כולה, עומד על יותר מ-550 בני אדם, מתוכם למעלה ממאה הם בקליפורניה. במחוז לוס אנג'לס, באופן רשמי, ישנם 14 תושבים שנושאים את הנגיף.

אחד מהם הוא תושב העיר אשר חזר לאחרונה מוועידת השדולה הפרו-ישראלית איפא"ק ,שהתקיימה לפני מספר ימים. החשד הוא שהאיש נחשף לנגיף במהלך הכנס, וכעת מתברר כי המקרה השליך על שגרת הלימודים באחד ממוסדות החינוך המרכזיים של בברלי הילס.

בית הספר היהודי הילל (HILLEL HEBREW ACADEMY) שממוקם בשדרות אולימפיק, החליט לסגור שעריו בימים הקרובים מאחר שהנדבק הוא הורה לאחד התלמידים במקום.

בית הספר הילל. צילום: יח"צ

על פי הודעת מוסד החינוך שנשלחה למשפחות, הובא לידיעתם שאחד ההורים נחשף לנגיף מחוץ למחוז לוס אנג'לס. לאחר התייעצות מול גורמי הבריאות המחוזיים, לא נתקבלה הנחייה לסגור את ביה"ס, אולם בתור משנה זהירות, הנהלת המקום החליטה לפעול כהגדרם "במהירות וביעילות", ולעצור את הלימודים עד ליום חמישי ה-12 לחודש, ובתוכם לבטל את מסיבת הפורים שתוכננה להיום ואת קריאת המגילה בשבוע הקרוב.

עוד ביקשו להדגיש, כי ההורה לא דרך בשער בית הספר מאז חזרתו ללוס אנג'לס, והוא ובני משפחתו נמצאים כעת בבידוד למרות שלדבריהם, הילדים לא הראו שום תסמינים של המחלה.

אמנם יש כאלו שיאמרו שהצעד שבחרה הנהלת בית הספר, הוא די חריף, אולם לאור מקרים דומים ברחבי ארה"ב, והמוכר שבהם אירע במדינת ניו יורק כאשר עשרות אנשים בקהילה היהודית נדבקו ואלפים ובתוכם תלמידי ישיבה ובאי בתי הכנסת, נכנסו להסגר, איש כבר אינו לוקח סיכונים ומהלכים שכאלו כבר הפכו לעניין שבשגרה בתקופה לא צפויה כמו זאת.

YOU MIGHT ALSO LIKE