לוס אנג'לס: שיבושים בכביש טופנגה קניון בשל שדרוג הציר
בעונות החורף האחרונות נרשמו שיבושים רבים בכביש בשל מפולות בוץ וסלעים, וכעת העירייה משקיעה כ-14 מיליון דולר בשיקום האזור. בשל כך, עד סוף השבוע (ויתכן מעבר לכך) הכביש ייסגר לסירוגין

כביש טופנגה קניון בין כביש מס' 1 (Pacific Coast Highway) לשד' מולהולנד יסגר הלילה לתנועה לשני הכיוונים, ובהמשך השבוע ייסגר כמה פעמים נוספות - לעיתים רק לכיוון אחד - וזאת במטרה לאפשר לצוותים של העירייה לבצע עבודות תחזוקה שנועדו לחזק את הכביש בעקבות הכמות החריגה של גשם שירד באזור בשבועיים האחרונים.

(צילום: פליקר)

הלילה (שלישי) הכביש יסגר בשעה 11:30 לשני הכיוונים, ויפתח מחדש רק בשעה 5:30 לפנות בוקר. העבודות צפויות להימשך עד בוקר יום שבת לפי אותה מתכונת של שעות, אך בעירייה הסבירו כי מזג האוויר החורפי שצפוי להגיע לאזור עלול לטרפד את לוח הזמנים ולגרום לשינויים. אי לכך, הציבור הרחב מתבקש להתעדכן באמצעות אתר משרד התחבורה בקליפורניה - Caltrans - כאן.

למעשה, מדובר בשני פרויקטים שונים. האחד, שעלותו נאמדת ב-2.9 מיליון דולר, נועד כדי לסלול מחדש את הכביש שבשנים האחרונות הפך לציר מרכזי עבור אלה המבקשים לעקוף את הפקקי בכבישים המהירים. הפרויקט השני, שעלותו כ-11 מיליון דולר, נועד לייצב את המדרון של ההר, וזאת על רקע מפולות בוץ וסלעים שנרשמו במהלך עונות החורף האחרונות.

ב-Caltrans פרסמו הודעה לפיה מומלץ לנהגים לבחור בכבישים חלופיים עד תום עבודות הבנייה.

YOU MIGHT ALSO LIKE