לוס אנג'לס: חיפושים אחר ניצול שואה בן 95 שנעלמו עקבותיו
יותר מ-24 שעות עברו מאז שקארל ווזניאק יצא מביתו לכיוון מרפאה סמוכה, אך הוא לא הגיע ליעדו. על אף גילו, בנו טוען שאביו אינו מתקשה בנהיגה, ושהוא מחזיק בארנק, כרטיסי אשראי ומספרי הטלפון של קרובי המשפחה. "כל מה שאני רוצה זה לוודא שהוא בסדר ושהוא לא נפגע או נפצע", הוא אמר

משטרת לוס אנג'לס מבקשת את עזרת הציבור באיתורו של קארל ווזניאק בן ה-95, ניצול השואה שנעלם לאחר שאתמול (שלישי) נסע מביתו לתור לרופא.

ווזניאק על רקע האזור שבו נעלם אתמול (צילום: CHP / Shutterstock)

לפי משפחתו של ווזניאק, הוא יצא מביתו בשכונת קארת'אי (Carthay) בסביבות השעה 1:00 בצהריים לכיוון המרכז הרפואי של קייזר פרמננטה בשד' וניס, אך הוא לא הגיע ליעדו. בנו, ג'רום, טוען שאביו אינו מתקשה בנהיגה על אף גילו. כאשר בעבר התבלל בדרכו, הוא פשוט שב לבית, שנמצא במרחק של כמייל בודד מהמרפאה.

אך כעת, כ-24 שעות לאחר שנעלם, איש לא מצליח למצוא את קארל. "הוא עדיין חד ויודע מה קורה. אנחנו לא יודעים מה עבר עליו, הוא פשוט נעלם", אמר ג'רום. את הטלפון הנייד שלו הוא השאיר בבית, אך יש לו ארנק עם תעודה מזהה. עד כה, לא נעשה שימוש בכרטיסי האשראי שלו. עוד הוסיף בנו כי מספרי הטלפון של קרובי המשפחה נכתבו על פתק שנמצא בארנק של קארל, כמו גם התרופות שהוא זקוק להן.

המכונית שבה נסע הינה טויוטה אוולון שחורה משנת 2005 עם לוחית הרישוי "6JJF583". גובהו כ-5 רגל ו-10 אינץ' (כ-1.78 מ') ומשקלו כ-145 פאונד (כ-65 ק"ג). כאשר יצא מביתו, הוא לבש מעיל כחול ומכנסיים בצבע אפור, וחבש כובע מצחייה.

"אבא שלי הוא בחור קשוח. הוא זוכר היטב את כל הזוועות שעבר - הוא אומנם זקן, אבל הוא לוחם גדול", הסביר ג'רום.

במשטרת לוס אנג'לס ומשטרת הכבישים המהירים של קליפורניה מבקשים את עזרת הציבור באיתורו של ווזניאק (צילום: CHP)

ווזניאק נולד בגרמניה, וברח לפולין ביחד עם בני משפחתו לאחר ליל הבדולח. הוא נלחם לצד הצבא האדום כנגד הנאצים, ולאחר המלחמה עלה לישראל - שם פגש את אשתו. ב-1962 בני הזוג עברו ללוס אנג'לס, שם הקימו משפחה ועסק לצילום.

"אמא שלי דואגת, ואני דואג לה", אמר ג'רום, "כל מה שאני רוצה זה לוודא שהוא בסדר ושהוא לא נפגע או נפצע".

כאמור, במשטרה מבקשים מהציבור בלוס אנג'לס לסייע באיתורו. במידה שאתם מזהים אותו, אתם מתבקשים לפנות למוקד החירום 911, או ליחידת הנעדרים ב-LAPD במספר 213.996.1800.

YOU MIGHT ALSO LIKE