חקירת השוד ורצח בטרזנה: המשטרה עצרה 2 חשודים
במשטרה סירבו למסור פרטים רבים, מלבד שמם של שני החשודים. הנסיבות שהובילו לרצח, לרבות מהיכן עקבו אחרי הקורבן ומה ניסו לגנוב ממנו, עדיין נבדקות

משטרת לוס אנג'לס עצרה שני חשודים ששדדו ורצחו צעיר מחוץ לבית בטרזנה שאותו שכר באמצעות האתר Airbnb, כך פורסם מוקדם יותר היום.

זירת האירוע בליל הרצח, מחוץ לבית בטרזנה (צילום: אן. בי. סי. 4)

כזכור, הרצח אירע בשעות הלילה של ה-21 בספטמבר ברח' שוגרמן (סמוך לצומת השדרות ונטורה ונסטלה). הקורבן, ג'ון קרלוס דה לה רוזה בן ה-24, שכר את הבית עם מספר חברים כדי לחגוג יום הולדת. הם יצאו לבלות במרכז העיר לוס אנג'לס, וככל הנראה שני הרוצחים עקבו אחריהם כבר משם.

כאשר שבו לבית, הם לא הספיקו לצאת מן המכונית כאשר שני החשודים ניגשו אליהם, שדדו את כספם באיומי אקדח ואז ירו למוות בדה לה רוזה. החשודים שנעצרו הם אלן אסנוגה בן ה-24 ומייקל אגבולה בן ה-28.

אסנוגה מואשמם בסעיף אחד של רצח ושני סעיפים של שוד, ובית המשפט סירב לאפשר לו להשתחרר בערבות - דבר שמעיד על כך שהחוקרים סבורים כי הוא זה שסחט את הההדק. לעומת זאת, אגבולה מואשם באותם סעיפים, רצח ושוד, אך ביהמ"ש קבע לו שחרור בערבות ב-2 מיליון דולר. נכון לשעות הצהריים של יום שלישי, אגבולה לא הצליח לגייס את הסכום ונותר במעצר.

YOU MIGHT ALSO LIKE