אמזון תפתח רשת סופרמרקטים חדשה, הסניף הראשון יוקם בוודלנד הילס
לאחר חרושת שמועות בנוגע לנכס בשד' טופנגה קניון, אמזון הודיעה באופן רשמי כי הוא ישמש כסניף הראשון לרשת, ששמה לא נחשף. פרטים נוספים, לרבות כיצד הרשת תהיה שונה מהול פודס, לא נמסרו

אמזון תשיק בתחילת השנה הבאה רשת סופרמרקטים חדשה, והסניף הראשון ייפתח בשכונת וודלנד הילס שבוואלי לוס אנג'לס, כך על פי הודעה שנמסרה השבוע מתאגיד הענק.

רשת "ארבעה כוכבים" של אמזון. בקרוב רשת נוסף תתווסף לתאגיד הענק (צילום: אמזון)

כזכור, בתחילת חודש אוקטובר דיווחנו על כוונת החברה הפופולארית לבצע את המהלך ולפתוח את הרשת החדשה, שתהיה שונה בתכליתה מרשת הול פודס הנחשבת למעט יוקרתית יותר. עם זאת, באמזון סירבו לפרט בנוגע לשוני בין שתי החנויות, ושמה של הרשת החדשה טרם נחשפה.

אמזון רכשה את הול פודס - שמחזיקה בכ-520 סניפים בארצות הברית וקנדה, ביניהם 35 באזור לוס אנג'לס - עבור 13.7 מיליארד דולר לפני כשנתיים. 

הסניף צפוי להיפתח מול מרכז הקניון "ווסטפילד טופנגה" במקום סניף של "טויס אר אס" שנסגר בשנה שעברה. 

נמצא דייר חדש? אמזון תשיק רשת סופרמרקטים חדשה, הסניף הראשון ייפתח בוודלנד הילס (צילום: גוגל מפות)

מדובר בעוד רמז לכך שאמזון עדיין מייחסת חשיבות רבה לנוכחות פיזית (ולא רק מקוונת), למרות שלמרבה האירוניה היא נחשבת לאחד האחראים ל"אפוקליפסה הקמעונאית" שהביאה לסגירתם של אלפי סניפים וקריסתן של עשרות רשתות בעשור האחרון.

כבר כיום יש לאמזון 16 סניפים של רשת "AmazonGo" שבה אין קופאים. בנוסף, אמזון פתחה חנויות ספרים וחנויות "ארבעה כוכבים" שבהן נמכרים מוצרים בעלי דירוג גבוה באתר.

YOU MIGHT ALSO LIKE