פלורידה: מבצע סמוי הוביל למעצרם של 17 פדופילים, ביניהם 2 עובדים בדיסניוורלד
כלל החשודים החזיקו בתוכן פורנוגרפי של קטינים ושיתפו אותו ברשתות. בדיסני החליטו לפטר את אחד העובדים, אך השני הוצא לחופשה ללא תשלום ועתידו בחברה לא ברור. שריף המחוז בירך על המבצע ואמר: "כל אחד מהעצורים הוא תוקף מיני נוסף שהורד מרחובותנו"

רשויות החוק בפלורידה עצרו 17 גברים בחשד שהחזיקו פורנוגרפיית ילדים, ונדהמו לגלות כי מתוכם ישנם שני עובדים בדיסניוורלד. המעצרים בוצעו בתום מבצע סמוי ממושך, כך על פי משרד השריף של מחוז פולק שבמרכז המדינה.

שריף מחוז פולק, גריידי ג'אד, מציג את ממצאי המבצע שכללו את מעצרם של 2 עובדי דיסני (צילום: רויטרס)

העובד הראשון שנעצר הוא ברט קיני בן ה-40, תושב העיר לייק אלפרד, שהועסק בתפקיד "מנהל חווית האורחים" בפארק השעשועים הפופולארי. לפי המשטרה, כנגד קיני הוגש כתב אישום ובו 24 סעיפים של החזקת פורנוגרפיה של קטינים וסעיף נוסף של הפצת החומרים.

כתגובה למעצרו, בחברת דיסני הסבירו כי הוא פוטר מהתפקיד ונאסר עליו לשוב למקום. במשרד השריף הוסיפו כי קיני "חיפש תמונות וסרטונים של בנים צעירים, לעיתים קרובות תינוקות בני שנה או שנתיים". בחקירתו סיפר כי הוא התמכר לפורנוגרפיית ילדים ושהוא צופה בסרטים מסוג זה מזה 22 שנים.

עובד נוסף, דונאלד דאר ג'וניור בן ה-52, תושב דבנפורט, מועסק כאיש תחזוקה באחד מאתרי הנופש הסמוכים לפארק השעשועים. הוא הואשם בשמונה סעיפים של החזקת תוכן פורנוגרפי של קטינים וסעיף נוסף של הפצתו. לפי דיסני, הוא הוצא לחופשה ללא תשלום, אך דובר החברה סירב להסביר מדוע לא פוטר בדומה לקיני.

17 עצורים בתום מבצע סמוי (צילום: משרד השריף של מחוז פולק)

כאמור, שני העובדים הם רק חלק מן העצורים, ו-15 גברים נוספים נעצרו במסגרת המבצע הסמוי, ביניהם אח המועסק בבית חולים מקומי וסגן מנהל בחטיבת ביניים.

"האנשים שנעצרו במהלך המבצע מחפשים לתקוף את האוכלוסייה הכי תמימה ופגיעה שיש לנו - ילדנו. הבלשים סמויים שלנו עשו עבודה נהדרת, והם ימשיכו לעבוד קשה כדי לוודא שאף ילד לא ייאלץ לעבור התעללות כזו. כל אחד מן המעצרים שבוצעו מסמל תוקף מיני נוסף שהורד מרחובותנו", אמר גריידי ג'אד, שריף המחוז.

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו אודות מבצע דומה שהתנהל בניו ג'רזי והביא לכליאתם של 19 גברים שהואשמו בפדופיליה.

YOU MIGHT ALSO LIKE