13 חברי כנופיה נעצרו במחוז אורנג'
כוחות מיוחדים בשילוב ה-FBI פעלו במהלך השבוע האחרון במטרה למגר את עוצמת מנגון הפשע שפועל בסנטה אנה עוד משנות ה-80 המוקדמות, ולדברי מפקד המשטרה המקומית, בעל השפעה חזקה בקרב הצעירים בקהילה

בפשיטה שהתבצעה ביום חמישי האחרון באזור סנטה אנה שבדרום קליפורניה, נעצרו 13 חברי כנופית טווסנד, כחלק ממבצע מיוחד של כוחות המשטרה ו-FBI שהחל עוד בחודש אפריל השנה.

בין העצורים ישנם עבריינים מורשעים בעבירות אלימות כגון מעשי וניסיונות רצח. חלקם אף הפרו את תנאיי השחרור. יחידות משטרה מיוחדות התפרשו לאורך 15 מיקומים שונים, ובמקביל, בוצע איכון למכשירי הטלפון הסלולרי של העבריינים במטרה לאתרם ולהביאם למעצר.

כאמור, עיקר הפעילות התרחשה בסנטה אנה שבמחוז אורנג', כאשר מספר מעצרים בוצעו גם בערים סמוכות כמו גרדן גרוב וכן בעיר וויטיאר שהיא כבר בתחום שיפוט מחוז לוס אנג'לס.

במהלך המבצע אותרו והוחרמו מספר כלי נשק, בהם אקדח משתיק קול מדגם MAC-11 וכן סמים במשקל 3 פאונד וכ-16,000 דולר במזומן. 

לדברי מפקד משטרת סנטה אנה, דויד ולנטין, מדובר בכנופיה האלימה ביותר באזור, המונה כ-112 חברים מתועדים, שמטילה אימה על העיר עוד מתחילת שנות ה-80. עוד הוסיף ולנטין, כי אחת ממטרות המבצע הייתה לדכא את ההשפעה שיש לכנופיה בקרב הנוער בקהילה.

"זו כנופיה רב דורית שהתנהלה סביבנו במשך שנים רבות אשר ביססה אחיזה איתנה בקרב אנשים צעירים, ותפקידנו הוא לעצור את המשכיות המעגל". תובע מחוז אורנג' הודיע כי משרדו יטול מעתה את המושכות במטרה להעמיד לדין את החשודים כבר בתחילת השבוע הבא.

YOU MIGHT ALSO LIKE