בעקבות הביקורת על תגובתה לאירוע הירי הקטלני: Airbnb תממן את הלוויות הנרצחים
עורך דין המייצג את אחד הקורבנות יצא נגד ההודעה שנמסרה מטעם חברת הענק ("אמירות סתמיות ולקוניות"), ובעקבות כך ראשיה הסכימו לשלם את כל ההוצאות הכרוכות, לרבות טיפול פסיכולוגי לאלה שהצליחו להימלט מהמקום. טרם נעצרו חשודים במעשה

Airbnb, חברת השכרת הדירות לטווח קצר, הודיעה אתמול (חמישי) כי היא תממן את כל ההוצאות הקשורות להלוויות של חמשת הנרצחים באירוע הירי שהתרחש במהלך מסיבת האלווין בשבוע שעבר.

זירת האירוע מחוץ לבית בצפון קליפורניה (צילום: Getty Images)

לפי הדיווחים ב"סן פרנסיסקו כרוניקל", החברה אף הסכימה לממן טיפול פסיכולוגי עבור מי ממאה המבלים שהיו במקום והספיקו לברוח מהאש שנפתחה לעברם. ההחלטה להקצות כסף לכך התקבלה לאחר שעורך דין של אחד הקורבנות יצא נגד תגובת החברה ואמר שהיא "פרסמה אמירות סתמיות ולקוניות כגון 'תפילותנו ומחשבותינו עם הנפגעים'".

כזכור, הירי התרחש בבית הושכר באמצעות Airbnb, ולבעל הבית הוסבר ע"י השוכר כי בכוונתה לארח כמה בני משפחה שמנסים לברוח מהשריפה הגדולה שפרצה בצפון המדינה. בפועל, יותר מ-100 איש הגיעו למסיבת האלווין, שכאמור הסתיימה בטרגדיה. מותם של ארבעה מן המבלים נקבעה במקום, וכעבור כיממה וחצי הרופאים בבית חולים מקומי נאלצו להכריז על מותה של אישה נוספת.

חקירת האירוע נמשכת, וגם היום - יותר משבוע ימים לאחר הירי - טרם נעצרו חשודים.

YOU MIGHT ALSO LIKE