סימי ואלי: 2 בני אדם וכלב נמצאו ללא רוח חיים בדירה, איום לפצצה נכתב בדם הקורבן
עשרות בתים סמוכים פונו בשל החשש כי אכן הוחבא מטען במקום, אך חבלני המשטרה לא מצאו חומר נפץ כלשהו. על פי הרשויות, קורבן אחד והכלב נרצחו ביריות בזמן שהאישה הוכתה למוות עם חפץ קהה. חקירת האירוע החלה במהלך הלילה, ובשלב זה לא ברורה מהות הקשר בין הקורבנות לאיש שדיווח על המקרה

בהלה גדולה נרשמה בלב שכונת מגורים שקטה בעיר סימי ואלי שבמחוז ונטורה לאחר שדייר שחזר לדירתו מצא גופת אישה ואיום שפצצה הוחבאה במקום, כך על פי משרד השריף של המחוז.

זירת האירוע, אמש בסימי ואלי (צילום: סי. אן. אן.)

תחילת האירוע בסמוך לשעה 7:00 בערב, אז האיש שב לביתו ב-"The Greens", שכונה מגודרת, פרטית ויוקרתית במערב העיר. כאשר נכנס לדירה הוא הבחין באישה שוכבת על הרצפה עם פציעת ראש קשה, והוא מיד התקשר למוקד החירום 911. מכיוון שבאותם רגעים היה נדמה כי מדובר במקרה חירום רפואי ולא פלילי, רק אמבולנס וכבאית נשלחו למקום.

הפרמדיקים נאלצו לקבוע את מותה של האישה, שככל הנראה הוכתה למוות בעזרת חפץ קהה. כנהוג, הכבאים שהגיעו למקום ביצעו סריקה בתוך הבית, ובשלב זה הם הבחינו בכך שמישהו כתב על אחד הקירות שישנה פצצה במקום. לפי הדיווחים, האיום נכתב על הקיר עם דמה של הנרצחת, אך לא התקבל אישור רשמי לכך מצד המשטרה. כ-50 בתים סמוכים פונו, וכוחות רבים של המשטרה, לרבות חבלנים ויחידות SWAT, הוזעקו למקום.

חבלני המשטרה הגיעו למקום לאחר שנמצא איום מפורש על פצצה בדירה (צילום: אן. בי. סי. 4)

בעת שחבלני המשטרה סרקו את הבית, הם מצאו את הגבר והכלב שנורו בחדר סמוך, ומותם נקבע במקום. חומרי נפץ לא נמצאו במהלך הסריקה, וכעבור כשלוש שעות המשטרה התירה לשכנים לשוב לבתים.

בשלב זה, לא ידוע מהו הקשר בין הבן אדם שדיווח על האירוע לראשונה לבין שני הנרצחים, וחקירה בעניין נפתחה. טרם בוצעו מעצרים כלשהם.

חקירת האירוע הקטלני נמשכת גם היום (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

YOU MIGHT ALSO LIKE