מתחם התחבורה החדש ב-LAX נפתח, הנוסעים זעמו על זמני ההמתנה
אם לא די בנסיעה של כשעה להגיע מהטרמינלים למתחם הסמוך, במקום עצמו נרשמו בעיות באיסוף הנוסעים. גם מצד הנהגים התקבלו תלונות לפיהן הם נאלצו להמתין זמן רב, ולבסוף האפליקציה קרסה. בנמה"ת פרסמו התנצלות והבטיחו "לשפר ולייעל את השירות"

תלונות רבות הופנו כלפי הנהלת נמל התעופה LAX מצד נוסעים שנחתו במקום ביממה האחרונה וביקשו להיאסף ע"י מונית, אובר או ליפט, וזאת על רקע תורי הענק שנרשמו במתחם התחבורה החדש שנפתח השבוע.

מתחם התחבורה החדש ביום הראשון שנפתח (צילום: Getty Images)

כזכור, מטרת הפרויקט היא להפחית בכמות הרכבים שנכנסים לאזור הטרמינלים, שכן לעיתים נדרשת חצי שעה או יותר על מנת להגיע לטרמינל הרחוק ביותר מהכניסה. כדי לסייע בהעברת אותם נוסעים שנחתו במקום, ב-LAX הקימו מערך של שאטלים והסבירו כי נוסעים לא יצטרכו לחכות יותר מ-5 דקות עבור האוטובוס.

על פי הדיווחים, השאטלים אכן הגיעו בכל כמה דקות, אך זמני הנסיעה מהטרמינל אל מתחם התחבורה (שנקרא LAX-it) התארכו, ולעיתים נדרשה שעה קלה כדי להשלים את הנסיעה שכביכול הייתה אמורה להיות קצרצרה. אם לא די בכך, גם לאחר ההגעה למתחם נרשמו שיבושים רבים, שכן לא היה ברור היכן בדיוק הנוסעים אמורים להמתין וכיצד התהליך מתבצע. גם מצדם של הנהגים נרשמו שיבושים רבים, ונהג שעובד בשירות ליפט סיפר כי המתין חצי שעה בתור לפני שהאפליקציה קרסה לחלוטין.

בהנהלת נמל התעופה הסואן הגיבו לדיווחים ואמרו: "על אף שמתחם התחבורה פעל כפי שמצופה בכך שהביא לירידה בעומס בכבישים הסמוכים לטרמינלים, חווינו מספר אתגרים בשעות השיא, לרבות המתנות ארוכות לשאטל, תורים ארוכים של השאטלים בכניסה למתחם וזמני המתנה ארוכים עבור ליפט ואובר. אנחנו עוקבים אחר הנעשה ונמשיך לבצע שיפורים ותיקונים קטנים כדי לייעל את השירות. אנו מתנצלים בפני הנוסעים על החויה הלא נעימה", כלשון ההודעה.

הנוסעים נאלצו להמתין זמן רב במתחם גם לאחר מסע של שעה רק כדי להגיע אליו (צילום: איי. בי. סי. 7)

YOU MIGHT ALSO LIKE