ניו ג'רזי: התרסקות קטלנית של מטוס קל גרמה לבתים לעלות באש
בסביבות השעה 11:00 בבוקר נשמעו קולות נפץ ברחוב השקט בוודברידג', ובהמשך התברר כי מטוס שעשה את דרכו ללינדן התרסק במקום. כתוצאה, הטייס נהרג ומספר בתים החלו לבעור. למרבה המזל, איש לא היה בבית שספג את הפגיעה הישירה

מטוס קל התרסק הבוקר (שלישי) בשכונת מגורים שקטה בצפון ניו ג'רזי וגרם למספר בתים לעלות באש, כך על פי רשויות החוק באזור.

הבית שספג את הפגיעה הישירה והחל לבעור. למרבה המזל, איש לא נכח בו (צילום: רויטרס)

תחילת האירוע בסמוך לשעה 11:00 בבוקר (שעון מקומי) בשד' ברקלי בקולוניה, שכונה בעיירה וודברידג'. ברשות התעופה הפדרלית (FAA) אישרו כי מטוס מסוג ססנה 414 התרסק במקום והטייס נהרג, אך בשלב זה מוקדם מדי לקבוע את סיבת התאונה.

למרבה המזל, לא היו נפגעים בקרקע על אף שמספר בתים ניזוקו בצורה קשה. ג'ון מק'קורמק, ראש העירייה המקומית, הסביר כי איש לא נכח בבית שספג את הפגיעה הישירה, דבר שככל הנראה מנע קורבנות נוספים. אישה שהייתה בבית סמוך הצליחה להיחלץ ממנו לפני שעלה באש, ובכך חייה ניצלו.

עוד הסביר מק'קורמרק כי הדיווח הראשוני על האירוע הגיע מעד ראייה שהבחין בלהבות, דבר שככל הנראה מעיד על כך שהטייס לא הספיק להכריז על מצב חירום או לדווח על תקלה כלשהי. ב-FAA הוסיפו ואמרו שהטייס היה היחיד שהיה על גבי כלי הטיס, שהמריאה מווריג'ניה לכיוון שדה התעופה האזרחי בלינדן, שנמצא כמה מיילים בודדים ממקום ההתרסקות.

לאחר כיבוי הלהבות, חוקרי ה-FAA הגיעו למקום, וביחד עם מקביליהם מהמועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB) הם החלו לסרוק את ההריסות כדי לנסות ולהבין מה גרם לתאונה.

מטוס ססנה 414 הדומה לזה שהיה מעורב בהתרסקות הקטלנית (צילום: פליקר)

YOU MIGHT ALSO LIKE