מבוכה למשטרה: סוללת ניידת חשמלית התרוקנה במהלך מרדף אחר חשוד
שוטרי משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה איתרו את הרכב שברח לאחר שננטש ע"י הנהג, אך במשטרה בעיר פרימונט ממשיכים לגלות שביעות רצון מפיילוט הניידות: " "מקרה בודד זה אינו משנה ולו בקצת את תמונת המצב"; עוד הסבירו כי המרדף החל 9 שעות לאחר תחילת המשמרת של השוטר, ושהסוללה לא הייתה מלאה עוד בתחילת היום

המשטרה בעיר פרימונט שבצפון קליפורניה מבקשת להמשיך בפרויקט הניסיוני במסגרתו הם קיבלו ניידות מיוחדות מתוצרת טסלה, וזאת למרות אירוע שנרשם בשבוע שעבר בו שוטר נאלץ לוותר במהלך מרדף אחר חשוד מכיוון שקיבל התראה כי המצבר של הרכב עומד להתרוקן.

ניידת הטסלה של משטרת פרימונט (צילום: משטרת פרימונט)

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית באזור, ביום שישי האחרון התנהל מרדף אחר חשוד ברחובות פרימונט. אחד השוטרים שהוזעק לאירוע נהג בטסלה, אך בשלב מסוים הוא נאלץ לפנות ברשת הקשר למוקדנית ולהסביר שנותרו לו 6 מייל בלבד לנסיעה לפני שהרכב יפסיק לתפקד. 

ג'ניבה בוסקס, דוברת המשטרה המקומית, הסבירה שהסוללה לא הייתה מלאה כאשר השוטר החל במשמרת שלו בסביבות השעה 2:00 אחר הצהריים. עוד הוסיפה כי המרדף החל בסביבות השעה 11:00 בלילה: "מקרה בודד זה אינו משנה ולו בקצת את שביעות הרצון שלנו מהרכב הזה, שמטרתו כזכור היא ביצוע סיורים ולא מרדפים", היא אמרה.

מעבר לכך, במשטרה שיבחו את ההחלטה של השוטר שהודיע על הבעיה: "זו האחריות שלו, בטח בזמן מרדף. הוא לא היה לבד במרדף, ושוטרי משטרת הכבישים המהירים הצטרפו, ובהמשך איתרו את הרכב שנמלט. עם זאת, הוא ננטש ע"י החשוד שטרם אותר", אמרה בוסקס, שהסבירה כי אירועים מסוג זה הם אחת הסיבות לקיום הפיילוט הניסיוני: "בואו לא נשכח שעברה פחות מחצי שנה מאז התחלנו בפרויקט. אנחנו עוקבים אחרי הנתונים, ובסופו של דבר נקבל החלטה בהתאם לביצועי הרכב", היא סיכמה.

YOU MIGHT ALSO LIKE