עובד בנמל התעופה JFK נעצר בחשד לגניבת 300 אלף דולר במזומן
הבוקר פשטו רשויות החוק על ביתו של קויינסי ת'ורפ, עובד שירותי קרקע בדלתא איירליינס. על אף ש-300 אלף הדולרים לא אותרו, במשטרה סבורים כי הוא היה מעורב בגניבה שאירעה יום קודם לכן. בעת הגניבה, החשוד דיווח על "מחלה" וסיים את המשמרת

עובד בנמל התעופה JFK שבניו יורק נעצר הבוקר (חמישי) בחשד למעורבות בגניבת 300 אלף דולר במזומן רגע לפני שהכסף הועלה למטוס.

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

כזכור, אתמול דווח כי הכסף - שהיה בדולרים אמריקאים ובמטבעות נוספים - הועבר לשדה התעופה הגדול באמצעות משאית "ברינקס". הכסף אמור היה לעבור לטיסת דלתא 1225 למיאמי, אך הסכום נעלם.

הבוקר הגיעה המשטרה המקומית וסוכני ה-FBI אל ביתו של עובד בדלתא איירליינס, קווינסי ת'ורפ, ועצרו אותו בחשד למעורבות בגניבה. שלא במפתיע, ת'ורפ דיווח על "מחלה מסתורית" בסמוך למועד גניבת המזומנים, דבר שכמובן העלה את החשדות לגביו. כבר בהמשך היום הוא יובא בפני שופט בביהמ"ש הפדרלי בברוקלין.

בחיפוש שנערך בביתו של ת'ורפ לא נמצאו המזומנים, והחקירה נמשכת. מעבר לכך, נבדק החשד לפיו ת'ורפ לא גנב את המזומנים בעצמו, אלא סייע לאחרים בתמורה לנתח מהשלל. לכאן או לכאן, הוא לא צפוי להיות זכאי לשחרור בערבות בשל העובדה שהכסף לא אותר.

אין זו הפעם הראשונה שבה סכומי כסף גדולים נשדדים מנמל התעופה JFK - יעד שאליו ניתן לטוס משש יבשות שונות. אחד ממעשי השוד הגדולים ביותר בארצות הברית כולה התרחש בשלהי 1978 לאחר ש-5 מיליון דולר (כ-23 מיליון דולר ב-2019 לפי שיעור האינפלציה) מזומנים ותכשיטים נגנבו ממטוס של לופטהנזה.

YOU MIGHT ALSO LIKE