ניו יורק: אלמונים התחזו לעובדי FedEx, אזקו בני משפחה וגנבו מהם עשרות אלפי דולרים
במשטרה חושדים שלא מדובר בשוד אקראי מכיוון שהמשפחה מחזיקה בחנות תכשיטים. האירוע כולו תועד, וניתן לראות כיצד החשודים מאתרים כספת גדולה ומכריחים את בני המשפחה לפתוח אותה. למרבה המזל, איש לא נפגע אך השודדים גנבו מזומן ותכשיטים בשווי 130 אלף דולר

אלמונים התחזו לעובדים של חברת המשלוחים FedEx, פרצו לבית בברוקלין, אזקו את בני המשפחה וגנבו מהם 130 אלף דולרים במזומנים ותכשיטים, כך על פי משטרת ניו יורק.

האירוע כולו תועד במצלמות אבטחה ביתיות (צילום: רדיט)

האירוע, שהתרחש בסביבות השעה 3:00 אחר הצהריים ביום שני האחרון, תועד כולו במצלמות אבטחה ביתיות, הן מחוץ לבית והן בתוכו. על פי המשטרה, אחד משני החשודים לבש מדים של חברת FedEx ודפק על דלת הבית. בשלב מסוים הוא אף טען שהוא שוטר סמוי, ובסרטון ניתן לראות את החשוד השני שנכנס לבית מיד לאחריו.

מצלמה שהוצבה בתוך הבית תיעדה את התוקף הראשון כשהוא קושר את הידיים וקושר בד מעל לפה של בני המשפחה ההמומים. במקביל לכך, החשוד השני עלה לקומה השנייה בבית, שם הוא מצא כספת. בתיעוד ניתן לראות שהתוקפים מביאים את הכספת לסלון ודורשים מבני המשפחה לפתוח אותה.

לאחר פתיחתה, החשודים לקחו את הכספת וברחו דרך דלת אחורית. לפי המשטרה, הם נמלטו במכונית מסוג ג'יפ גרנד צ'רוקי כחולה משנת 2008. חוקרי ה-NYPD סבורים כי לא מדובר בפשע אקראי, שכן המשפחה היא בעלת חנות תכשיטים. בנוסף, נבדק החשד לפיו מדובר בפעם השניה שהחשודים פועלים בצורה הזו, שכן בתחילת הקיץ דווח על ניסיון שוד בנסיבות דומות (גם ע"י מישהו שהתחזה לעובד פד-אקס) בברונקס.

YOU MIGHT ALSO LIKE