דרום קליפורניה: פסיכולוגית בתיכון נעצרה בגין אונס של תלמיד
חקירה נפתחה רק לאחר שתלונה אנונימית התקבלה במשרד השריף של מחוז אורנג', ובשבוע שעבר נעצרה כריסטין בויל בת ה-35 בגין המעשה. התובע המחוזי: "כל מי שעובד בשירותי בריאות נפשית מחזיק בהשפעה רבה על המטופלים"

רשויות החוק במחוז אורנג' שבדרום קליפורניה עצרו בשבוע שעבר אישה שהועסקה כפסיכולוגית בתיכון מקומי לאחר שהיא קיימה יחסי מין עם אחד התלמידים בתוך המוסד הלימודי, כך נמסר מוקדם יותר היום.

כריסטין בויל, פסיכולוגית בתיכון במחוז אורנג' שנעצרה בשבוע שעבר בגין אונס של קטין (צילום: משרד השריף של מחוז אורנג')

על פי הודעת משרד התביעה במחוז, כריסטין בויל בת ה-35 עבדה בתיכון לה הברה (La Habra) כאשר באפריל אשתקד היא קיימה יחסי מין לפחות פעם אחת עם תלמיד. בויל מואשמת באונס בשל העובדה שמדובר בקטין ובגלל שניצלה את סמכותה כבכירה בבית הספר.

למרות שהאירוע המדובר התרחש לפני כשנה וחצי, רק לפני כמה שבועות נפתחה חקירה לאחר שפנייה אנונימית התקבלה במשרד השריף של המחוז: "קיבלנו טיפ לפיו ישנה מערכת יחסים מינית שמתנהלת בין תלמיד קטין לבין אשת צוות בבית הספר. לא ידענו אם מדובר במורה או כל עובדת אחרת", מסר דובר משרד השריף.

טוד שפיצר, התובע הכללי של המחוז, בחר להדגיש את התפקיד הספציפי שמילאה בויל בבית הספר: "כל מי שעובד בשירותי בריאות נפשית מחזיק בהשפעה רבה על המטופלים. האופן שבו בויל בגדה באמון של התלמיד הוא חמור עוד יותר, כי היא ניצלה את מעמדה כדי לקבל את אמונו, ואז ניצלה אותו מינית", הוא אמר.

ביום שישי האחרון הגיעו שוטרי משרד השריף אל ביתה של בויל ועצרו אותה. בכתב האישום מופיע סעיף אחד של אונס של קטין, עבירה שעלולה לגרור עונש מאסר של עד 3 שנים.

YOU MIGHT ALSO LIKE